berita

4 Tahun Susah Senang Bersama, Emma Maembong Buat Kejutan & Beri Hadiah Mahal Untuk Kamal Adli

November 11th, 2017 | by Ash Nordin | 0 comments
34.7K
reads
185
shares
Isu & Kontroversi

Beberapa minggu lepas industri hiburan tanah air dikejutkan dengan berita perpisahan Kamal Adli dan Emma Maembong. Lebih teruk lagi apabila Zahirah Macwilson turut berkongsi perbualan whatsapp antaranya dan Kamal. Tapi kisah itu sudah lepas. Kini, Kamal dan Emma seperti sudah berbaik semula.

Biasa lah, adat bercinta mesti ada cabaran dan pengalaman susah senang kan. Faktor itu akan membuatkan hubungan lebih teguh. Semalam, Kamal siap dapat hadiah lagi tau.. Mahal pula tu. Tak kisah la mahal ke murah janji mereka bahagia.

“To haters ke apa ke judge la hukum la..”

1,2,3 n 4 tahun knal this girl.. mcm2 la dia lalu n sy lalu.. org nk jatuhkan org nk langgar semua kami dah kne.. heheh tp apa yg kami rasa biaq pi kami yg simpan.. ckup korg tahu kami senyum no need tahu bila kami nangis ? hihi.. best part is dia x pnah lupa nk apreciate moment.. org kutuk ke apa ke buat pekak je.. Allah kan ada.. Dia lagi tahu.. nak bagi mende baik satu hari nanti..(insyaallahhh) macam sy ckp minta korg doa yg baik2 je xnk duit..? to haters ke apa ke judge la hukum la.. Allah kan ada.. oklaa sory byk potpet.. tqq soo much for the gift!! ? ikhlas itu awk.. buruk itu sy? tq smpi Melaka even x sihat?
ps: pecah kaca pecah gelas, sudah baca jangan balas
#apreciatemoments

Peminat doa yang terbaik

Sumber: Instagram Kamal Adli

Save

The following two tabs change content below.