berita

‘Aku Ada K***kek Bapak Ko Ke’ – Berang Digelar ‘Tua Gedik’, Rita Rudaini Selar Individu Biadap

January 23rd, 2018 | by Arini Saleh | 0 comments
Kini Trending

Kisah kontroversi rumahtangga pelakon Rita Rudaini suatu masa dahulu pernah menjadi bualan hangat netizen, sehingga ke hari ini ramai yang bersimpati dengan nasib yang melanda Rita memandangkan beliau terpaksa bekerja keras untuk menyara dua orang anaknya. Namun, sebagai seorang selebriti Rita juga tidak lari daripada menerima pelbagai kecaman.

Di instagram, Rita Rudaini kongsi screenshot DM yang diterimanya daripada seorang lelaki. Lelaki tersebut dikatakan mengutuk dirinya gedik meskipun sudah berusia. Berang dengan kritikan tersebut, Rita Rudaini memberi respon ‘pedas’ ini.

‘Dah tua-tua pun gedik’

Respon Rita Rudaini

Keji ke jadi pengacara?

Arini sis rasa terpanggil utk reply DM…byk gak DM tp 1 DM ni sis rasa nk reply… org mcm ni sis mmg xpaham…aku xkenal ko n ko xpernah jumpa aku…tp ko sakit hati sgt dgn aku apahal bro? Aku xde niat nk ckp kasar dgn ko n perli rezeki ko tp aku kena ckp jugk dgn org mcm ko ni…org mcm ko ni xsesuai ckp baik2…elok reply sama mcm perangai ko…hmmmmm dah lama sis sabar je dgn manusia2 berhati busuk kt luar sana…tp yg ni sis xsuka lah bila pertikai rezeki yg sis cari utk ank2..so keji ke jd pengacara bro?? Hina sgt ke pengacara? Salah ke aku tua??? Mak bpk ko x tua?? Ko xkn tua?? Ko susah hati sgt kt keja aku apahal???!! …..sori laaa sis benci n meluat dgn manusia2 mcm ni….skrg ni ramai sgt manusia hati busuk..ko mkn apa ek sampai hati jd hitam sgt nk dengki dgn hidup org yg ko xpernah kenal pon? Ko mentedarah apa ek smpi jadi mcm tu? Mak bpk ko mesti suap benda2 yg baik2 je dlm mulut ko masa kecik dulu..tp bila besar tah apa ko mentedarah smpi jd bangang mcm ni…mmmm istifar byk2 sissss ….. @mr_shark_gtr_lover p minum racun rumput + clorox bersihkn hati yg hitam tu…aku xkenal ko n ko pon xkenal aku…xrugi jd baik bro…xsusah pon jd baik bro… aku tag ko sbb aku nk bg pengajaran kt org lain jugak..jgn busuk ati kt manusia lain….rezeki ALLAH da bg elok dah kt masing2….

Sumber : Rita Rudaini

Most Read Today