berita

Apa Pengalaman Tengah Berak Korang Yang Paling Kelakar? Kami Berdekah Baca Semua Tweet Ini!

November 15th, 2017 | by faris | 0 comments
38.1K
reads
1.6K
shares
Kini Trending

Manusia yang sihat sudah tentu perlu ke tandas untuk menyahut ‘seruan alam’. Tidak lengkap rasanya jika tidak ke tandas sekurangnya sehari sekali. Normallah kan, kalau tersalah makan atau diserang cirit-birit, masuk bab lain pula.

Siapa sangka, rutin normal sehari-hari ini rupanya boleh terselit kisah lucu dan f*cked up disebaliknya. Pertanyaan seorang lelaki di laman Twitternya mengundang pelbagai cerita yang boleh tahan kelakar dibuatnya.

Sekali nak tarik flush, alih-alih…

Kesian member ‘seperjuangan’ disebelah jadi mangsa surprise

Tak pasal-pasal kucing dipersalahkan

Berganda-ganda kecemasan tu

Nightmare tahap dewa! Sumpah!

Memang akan jadi bahan sampai ke anak cucu lah cerita dia

Haru melarikan lari kalau dah macam ni

Boleh pula bertanding siapa lagi besar? Boleh dik, boleh!

Thanks kepada ayah yang memahami

Petai is bae, tapi bukan bau dekat sesetengah tempat

Temanya, tergantung sepi

Plot twist tak terjangka

Sumber: Jarr Nadjmuddean