berita

[FILEM PENDEK] Nanti Bila Ibu Dah Tiada, Boleh Tak Amin Hadiahkan Al-Fatihah?

July 13th, 2015 | by Wan | 2 comments
46
reads
Video Popular

Screen Shot 2015-07-13 at 12.44.38 PM

Apa lah ertinya hari raya jika tiada keluarga tersayang disisi. Ya, ajal maut, jodoh pertemuan merupakan ketentuan Tuhan. Siapa lah kita untuk menidakkannya namun manfaatkan lah kesempatan yang ada, gunakanlah sebaiknya untuk berbakti kepada ibu bapa.

Mereka mungkin jarang meminta tapi ia bukanlah alasan untuk kita tidak memberi. Filem pendek raya CST Production bertajuk ‘Hadiah Untuk Ibu’ ini menarik perhatian kami, memang touching sungguh!

Kalau ibu tiada, hadiahkan ibu…

Jika sebelum ini si anak pernah menidakkan permintaan ibunya namun raya kali ini ianya cukup berbeza. Tapi permintaan ibunya yang terakhir buat kami sebak.

Kalau korang nak tahu filem pendek ‘Hadiah Untuk Ibu’ merupakan sambungan daripada filem pendek ‘Almari Baru 2011’.

Video : CST Production

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

2 Comments

  1. kami benci lowyat says:

    boikot lowyat… kita boikot dia bungkus… nak beli barang2 tu kat tempat lain pun ada jual… lowyat bukan mcd.. nak makan mcd kena beli kat mcd tak boleh beli kat kfc… nak beli brg2 elektronik.. bukan kat lowyat saja ada jual kat tempat lain pun ada… mari kita sama2 boikot lowyat!!!

  2. syg mak says:

    Miss my mom already..al Fatihah.