berita

Iklan Raya Paling Sedih 2015: Kisah Benar Lelaki OKU Mohon Kemaafan Ayah

July 1st, 2015 | by Noraniza | 7 comments
63
reads
Kini Trending

Screen Shot 2015-06-30 at 11.53.05 PM

Semenjak pemergian Allahyarham Yasmin Ahmad, jarang sekali kita dapat melihat iklan hari Raya yang betul-betul menusuk jiwa.

Namun, apa yang dipertontonkan oleh Iklan Aidilfitri  berjudul “Herman Tiada Noktah Untuk Kemaafan” ini memang boleh buat air mata bergenang.

Kisah Benar ; Herman

Screen Shot 2015-07-01 at 12.00.15 AM

Pada pemahaman kami, Herman ini mungkin dulunya bukanlah seorang lelaki kurang upaya, namun mungkin dek kerana pengambilan dadah, dia kini terpaksa mengharungi hidup berkerusi roda dan tanpa suara.

Namun, walaupun tanpa kata-kata yang mampu terluah, Herman tetap mahu berjumpa dan memohon kemaafan daripada ayahnya.

Korang tengoklah video ni dulu. Mampu tak nak tahan air mata tu daripada jatuh berlinangan.

The following two tabs change content below.

Noraniza

Senior, Content Champions at Rev Asia Berhad
People will hate you, rate you, shake you and break you. But how strong you stand is what makes you! :)

7 Comments

  1. tt90 says:

    huiiii. bakhang sedihhh T_T

  2. weks says:

    Jz watched d ad on tv.sebak sangat.tetiba teringat kat arwah ayah…

  3. Johnson says:

    Seriously… Aku pun nangis

  4. abang yang tak bangang says:

    gugur air mata jantan aku

  5. mawar says:

    ;( sedih sampai nangis

  6. insan sedih says:

    kite xde abah dah..abah kita baru meninggal 2 bulan lepas..Al fatihah..xde abah untuk aku cium tangannya hari raya nanti

  7. Mek says:

    Masuk habuk jugak la mata den tngk video ni