berita

‘Itulah Caprice, Lain Kali Kau Cakap Bahasa Melayu’ – Aliff Syukri

September 10th, 2017 | by Wan | 8 comments
39.2K
reads
6K
shares
Isu & Kontroversi

Baru-baru ini Datuk Aliff Syukri dikatakan tidak berpuas hati dengan video Caprice yang memuji tindakan beliau dan Sajat yang mengambil anak angkat. Video itu bagaimanapun disalah tafsir oleh Aliff Syukri yang menyangka Caprice mahu mengutuknya.

Iyalah mungkin Aliff Syukri tak faham bahasa inggeris lah kot. Caprice pula speaking bukan main laju macam peluru. Aliff Syukri bagaimanapun telah membuat permohonan maaf secara live di Facebook miliknya sebentar tadi. Elok lah tu, nanti pergi kelas ye!

Orang kampung

Dakwa Aliff Syukri dia sebenarnya tak memahami apa yang cuba disampaikan Caprice dan memohon maaf kerana salah faham. Tambah Aliff Syukri dia tertekan ketika itu kerana ramai netizen yang mengecam dirinya mengambil anak angkat.

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 Comments

  1. Aku Menyampah says:

    Bongok..kaya tp tak educate..
    Bgs ko guna harta ko tu utk belajar blk..
    Sdh tau salah masih nak salahkan org sebab tak guna Bahasa Melayu…
    Kau la icon bg org kaya yg miskin minda..

  2. Makan nasi lagi elok says:

    Xperlu nak bash salah org sgt lah. Kita sendiri pun byk buat salah. Isu ini antara mereka berdua sahaja, xpayah kita nak menambah kuah hal org lain. Hal sendiri pun xteratur.

  3. anon says:

    Ko pun aliff, gih belajar tinggi. Its not too late pun. Ramai je org yg dah beranak pinak tapi masih belajar. Duit kan ada.

  4. semalu says:

    Patutlah perangai dia mcm tu, rupa2nya tak educated. Mcm tak percaya pulak zaman skrg ni masih ade yg kaya tapi tak berpelajaran. Org lain duk berlumba2 nak belajar tapi dia duk berlumba2 nak menunjuk2 kekayaan. Rupa2nya otak dia ni kosong. Hih….wat malu je.

  5. semalu says:

    Laa….rupanya aliff ni bodoh je.