berita

‘Jangan Join Kalau Tak Cukup Kuat’ – Adibah Noor

June 18th, 2018 | by Arini Saleh
Kini Trending

Semalam penyanyi muda Haqiem Rusli menerusi laman Instagram telah membuat kenyataan mahu berehat seketika dari laman sosial akibat masalah kemurungan yang dihadapinya. Dia juga memberitahu akan membuat keputusan sama ada mahu berhenti daripada industri muzik pada awal Julai nanti.

Artikel berkaitan : ‘Saya Memiliki Depression Ini Dari Awal Tahun Lagi’ – Haqiem Rusli Umum Keputusan Berhenti Dari Industri Muzik?

Di ruangan komen, ramai yang terkejut dengan kenyataan yang dibuat. Artis veteren, Adibah Noor turut terpalit dan dituduh menjadi salah satu punca masalah kemurungan tersebut. Ini respon Adibah Noor.

Pernah tegur lagu Haqiem Rusli?

Sebelum ini, Adibah Noor ada menegur sebutan inggeris lagu Jatuh Bangun yang dinyanyikan Haqiem Rusli tidak jelas. Walaubagaimanapun, teguran tersebut diterima baik Haqiem malah dia sendiri turut menyertakan lirik lagu tersebut di ruangan balas.

Terbaru, segelintir peminat telah menyalahkan Adibah Noor sebagai salah satu punca ‘depression’ yang melanda Haqiem Rusli. Ini respon ringkas beliau.

‘Sesetengah peminat menyalahkan saya’

Respon netizen

Sumber : Adibah Noor

The following two tabs change content below.

Arini Saleh

Content Champion at Rev Asia Berhad
J'adore manger, buy me food!

Most Read Today