berita

Infographic

Top 5 Wedding Of The Year Artis Malaysia
1

Top 5 Wedding Of The Year Artis Malaysia

November 17th, 2014 | by Noraniza
Kompang dipalu, pengantin malu.. Ewahhh.. Ha! Kalau sebut pasal perkahwinan para selebriti di Malaysia ni, sudah tentulah kebanyakannya memang akan diadakan secara besar-besaran. Kalau boleh nak buat 7 hari 7 malam. Maka, kami...
Infographic : Top 5 Selebriti Wanita Paling Cantik Ketika Mengandung
6

Infographic : Top 5 Selebriti Wanita Paling Cantik Ketika Mengandung

November 6th, 2014 | by Noraniza
Seronok bila tengok selebriti Malaysia ni macam berlumba-lumba nak lahirkan zuriat mereka. Tak timbul pun isu takut jadi tak cantik bila dah mengandung. Malah, kami rasa kebanyakan mereka makin bertambah cantik dan anggun bila...
Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up
34

Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up

July 4th, 2014 | by Ai
Orang kata, kalau nak ukur kejelitaan seorang wanita, tengok wajah dia ketika baru bangun tidur. Hah! Betul ke? Mitos je kot, manalah ada orang baru bangkit dari tidur terus cantik kan? Hehe. Tapi, kalau korang perasan, selebriti...
Infographic : 5 Perkara Paling Annoying Oleh Followers Instagram Artis
4

Infographic : 5 Perkara Paling Annoying Oleh Followers Instagram Artis

June 19th, 2014 | by Ai
Perkara biasa kalau dilihat di Instagram, macam-macam jenis orang boleh kita lihat. Dari yang nak jadi ustaz atau ustazah sampailah kepada mereka-mereka yang ingat diri tu sangatlah suci sampai tak boleh ditegur. Mari lihat...
Infographic : Selebriti Wanita Kahwin Pucuk Muda
11

Infographic : Selebriti Wanita Kahwin Pucuk Muda

June 10th, 2014 | by Ai
Nampaknya kisah wanita yang memilih untuk menamatkan zaman bujang dengan lelaki lebih muda bukan lagi isu besar dalam kehidupan sekarang ni. Rasa macam comel pun ada. Dalam kalangan selebriti tempatan pun dah ramai yang berkahwin...
Infographic : #Throwback Artis Lelaki, Dulu & Sekarang
10

Infographic : #Throwback Artis Lelaki, Dulu & Sekarang

May 30th, 2014 | by Ai
Kami pasti ada antara anda yang tidak pernah terbayang untuk melihat wajah-wajah selebriti ketika masih muda, kan? Yang anda tahu hanyalah wajah mereka yang kacak dan digilai wanita. Jadi, apa kata kita lihat wajah 10 orang...