berita

#RayaKitaSingAlong

[Video] Cabaran Sambung Lirik Lagu Raya Bikin Rakyat Malaysia Ketaq Lutut Wei..Kakak Tu Perform Habis..
0

[Video] Cabaran Sambung Lirik Lagu Raya Bikin Rakyat Malaysia Ketaq Lutut Wei..Kakak Tu Perform Habis..

June 12th, 2018 | by Rudy
Baru-baru ni kitorang ditugaskan untuk mendapatkan reaksi rakyat Malaysia bila dicabar untuk menyambung lagu raya secara spontan. Wah! boleh ke diorang sambung lirik...
[VIDEO] Kaki Karok, Ada Sesuatu Yang Menanti Anda! Untung Badan, Dapat la Beraya Sakan Tahun Ni!
0

[VIDEO] Kaki Karok, Ada Sesuatu Yang Menanti Anda! Untung Badan, Dapat la Beraya Sakan Tahun Ni!

May 30th, 2018 | by farha
Raya dah tak lama lagi dah ni, mesti korang semua tengah sibuk buat persiapan kan? Sambil-sambil buat pesiapan tu, apa kata korang buat satu video karaoke nyanyi lagu raya. Haaa, nak tau kenapa admin suruh korang berkarok sambil...
Perkara Yang Best Bila Hari Raya Tiba! Haa.. No. 6 Tu, Memang Meriah!
0

Perkara Yang Best Bila Hari Raya Tiba! Haa.. No. 6 Tu, Memang Meriah!

May 23rd, 2018 | by Afira
Yeay, tak lama lagi Hari Raya akan menjelang tiba! Mesti banyak persiapan yang dah terlintas dalam fikiran korang kan? Bila fikir balik, excited lah pulak nak sambut raya. Yela, selain sibuk dengan persiapan, banyak lagi...