berita

Kek ‘Kemaluan’ Jadi Bahan Tawa Netizen!

February 6th, 2018 | by Shafika | 0 comments
Kini Trending

Kek sememangnya antara makanan pencuci mulut yang sering menjadi pilihan ramai orang. Tidak hairanlah, penjual kek ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. Paling membanggakan adalah pengusaha kek pada masa kini tampil kreatif dengan membuat kek dengan hiasan yang realistik.

Namun, lain pulak yang terjadi kepada pengusaha kek dari Amerika Syarikat ini, keknya yang dihiasi dengan batu kristal menjadi kontroversi apabila ramai menganggap ianya lucah?

Dianggap lucah?

Posting asal mengenai kek ini telah dikongsi sebanyak 13,000 kali dan mendapat lebih 5,000 komen. Apabila ia diiklankan, mereka tidak menjangkakan langsung ia akan menjadi kontroversi apabila ada yang melihatnya sebagai ‘kek lucah’. Ramai beranggapan kek merah jambu yang dihasilkan ini menyerupai bentuk kemaluan wanita.

Malah, mereka juga menjadikan kek yang dibuat di kedai kek di Minnesota itu sebagai bahan lawak. Bagimanapun, pihak pekerja Nadia Cakes membalas segala komen dengan tenang tanpa melenting.

Mata netizen tajam

Masih ada juga yang memuji kek itu sangat kreatif dan cantik. Ramai juga memuji pihak pekerja itu mengendalikan segala kritikan dengan baik.  Kek tersebut dijual dengan harga AS$65.

Komen netizen



Sumber : Mstar

Most Read Today