berita

Main Dia Punya ‘Anu’! – Wanita Ini Kongsi Detik Cemas Hampir Dicabul Bangla Gila Seks

April 19th, 2017 | by Arini Saleh | 17 comments
173.9K
reads
15K
shares
Kini Trending

ohbulan_banglacabul

Jumlah pendatang asing di Malaysia ini nampaknya seperti bertambah saban hari. Mereka ini asalnya datang ke sini untuk mencari rezeki namun ada juga segelintir yang membuat masalah dengan melakukan jenayah.

Oleh itu, wanita dinasihatkan agar sentiasa berwaspada dengan sebarang kemungkinan. Kalau boleh elakkan bersendirian pada waktu malam. Takut pulak kalau korang menjadi mangsa bangla gila seks seperti yang nak kami kongsikan ini. Dahla kejar, keluarkan kemaluan dia pulak tu! SERAM

Dia perhati dan ikut kau balik rumah

Screen Shot 2017-04-19 at 10.36.26 AM

Dia keluarkan ‘anu’, dekat tangga

Screen Shot 2017-04-19 at 10.38.02 AM

Screen Shot 2017-04-19 at 10.39.43 AM

Pandang ke arah saya sambil main dia punya ‘anu’

Screen Shot 2017-04-19 at 10.41.18 AM

sumber :[email protected]

 

17 Comments

  1. aa says:

    buat lah report polis supaya polis boleh pantau

  2. fromthe_truestory says:

    natizen..citer panas bangla ni..cpr komen..nnti aku myusur..

  3. jgn kata aku bohong says:

    bila “TERnampk bangla, cuba jgn pandg2 lagi, skali pndg dh la..yg “kamu”pndg dia lama2.. dn dia pun terperasan “kamu” pndg dia, maka dia ingat “kamu”akan mgata dia dan suka kt dia..maka bangla tu kan pandg u bertalu2 lah..smpai “germ”..knapalah budak ni pndg aku (bngla) lama2..kang aku tunjuk dn bukaklah, sbb apa, bangla bukak mcm tu dn buat mcm tu, sbb sikap org kita yg mmndg merka mcm sampah, sikap org kita yg gadis-gadisnyer yg belum kawenpun dh hancur dgn pakwe malaysia dia..jdi “bangla”tu tau..bkn x tau..perempuan di Malaysia, bkn byk dara.

    • jgn kata aku bohong says:

      dkt “ayat bris 3 terakhir”…”BERDIRI LAMA-LAMA KT SITU”..yg kamu dh tau dia berdiri lama2 kt situ..maknanyer “kamupun syok jugk tgokkan”..cer kamu jgn tgok.
      lagi.
      Kamupun sbenrya “sama” memerhati, dn mgkn berpakaian mjolk mata.

      Ada ayat di kejar bangla swaktu mengejar bas…sebenranya “dua- dua mengejar bas.Kalau dia dpt kamu dkt dgn bas tu, x kn lah dia mau main “kamu” di situ mcm anjing.

      • benci betul dekat laki yg asyik salahkan wanita padahal diri sendiri tak tahan nafsu. #simpanbodohdalamjamban says:

        HAHAHAHAHAHAHA. lawak lah awak ni. asal bila ada gangguan seksual je mesti salah org perempuan sebab pakai menjolok mata. kalau kamu ada adik sodere mak nenek yang kena kamu taule langit tinggi ke rendah ye. otak letak kaki. bodoh yg amat.

  4. Mengapa mesti beri jawapan yg salah….mengapa kita mesti kata jgn tengok matanya..elak dari bertembung jgn jln.sorang diri.sudahnya kita nak jadi pendatang di tanah tumpah darah kita sendiri,ubahlah sikap atau lebih tepat prinsip Kewarganegaraan ibaratkanlah seperti AKIDAH’. ataupun ‘ketetapan’.,negara kita dan kitalah yg sepatutnya teratas.jgn biarkan mereka berbiadap dgn kira lagi dan sememangnyapyn Banggla ni sudahpun menjolok mata sbb kita bermuka-muka dgn dia selama ini.mesin rumputpun dia,wal hal dia lari dari majikan.bebas dia kesana-sini dgn motor dan basikal dan juga dgn Van.itupun kita org-2 melayu boleh lagi kata biarlah dia nak cari makan lgpun murah.jgn hairanlah kalau anak-2 pompuan kita terkena minyak senyonyongnya.dah sampai masa kita buka mata buka minda jgn hanya ingat biarlah nak cari makan.sbb ini masalah Negara dan keselamatan Negara.kita semua patut malu bila banggla masuk Utiub kata msia bagus tak tanggap sbb beri wang sudah lepas.kita patut malu bukan suka.cubalah tangkap habis banggla yg buat perniagaan sendiri dahulu buat kontrack rumah mesin rumput dll.lg.sbb mereka yg terbebas tanpa majikan inilah yg mlm harinya ada buat job tambahan zahir dan batin sbb mereka ini tiada pengawasan majikan dan duduk/ bergerak dgn bebas.

    • wekkkkkkk says:

      jika negara x amek org asing..mcm mana dn siapa yg snggup kerja dlm 3D. Selalunyer yg Malaysian keja yg ada pgt dn gaji lebih sikit dri mereka..mcm jawatan Site Supervisor, siapa snngup jdi Genral Worker..cer jwb..ada anak melayu kita nk keja kt site yg bancuh simen, korek tanah.tampal bata selain indonesia..siapa lagi selain bangladesh. Padahl blambak org kita jika di kpg, ptg2 lepak smbil main gitar di tepi sungai. Bila senja balik, makan, lpas tu kuar, dlm kul 12 mlm baru balik.

      Ank2 muda kita yg stakat SPM llaki cuma kerja di KFC, MCD, 7E, Piun, Cshier. Malah kedai mkn mamk2pun mereka x mau.
      Mesin rumputpun mereka x mau..sedangkan mesin rumput jika di rmh org kaya, sekali tebas dan buat kerja ada yg majikan bgi dlm RM100 sekali buat di satu rmh.Paling komanpun 50 hingit..itu hanya part time sabtu/ahad. Org melayu carila lubang keja, bkn lubang keja di Agensi Pekerjaan je.

  5. Belacan says:

    Bila melayu kawen bangla, melayu kawen pakistan, india m’sia msuk islam kawen bangla, jgn salahkan pompuan. Pompuan mau cri yg btul2 bgi nafkah “bertnggung”..jawab x tau lagi la.

    Selalunya di Malaysia, org bangla lebih suka kawen gn org tempatan sbb akan jdi org sini jika kena caranya. Tapi jika x kawen gn org tmpatan..mereka cari indon, sbb indon ni bebas apa saja. Bila bangla tu balik kpg..maka bini indon tu akan cari pasangan lain. Kawen gn org indon mereka x suka, sbb ksong. Apapun tarak jika di sini, lagi2 Bangla ni TAK KEDEKUT DUIT MCM YG INDON CKP” LAGI2 PASAL BETINA.

    Berbanding gn org PAKISTAN..org Pakistan kedekut duit dn x suka wanita Indon, mereka lebih suka wanita melayu..sbb setia dan rajin. Tapi wanita indon pun rajin jugk..tapi ssh setia.

    Bila mereka rajin dn pndai cari duit lebih, maka org2 sini tergugat nk jadi suami.

  6. Mohamad Rashid says:

    Perempuan pun sama pandang bangla tu,tu pasal bangla ikut dia,cuba jgn pandang….bangla tu ingat bila org perempuan pandang dia,perempuan tu syok kat dia.
    Dan lagi satu yg dok tgok bangla tu keluarkan anu dan main anu pasal apa,pompuan tu pun suka tengok anu bangla sebenarnya….

  7. Gontittie says:

    Lain kali bg masuk lg bangla….biar korang rasa apa tu oren hahaha.. padan muka mmg kena dgn tempatnya..

  8. Jijik says:

    Bangla bsuk..pngotor dan jjik.

  9. Mat bangla says:

    Biasa la tu…