berita

Mesti Korang Pernah Terkejut Dengan Gadis Air Mineral Shell Ni Kan! Nak Tahu Tak Siapa Dia Sebenarnya?

June 6th, 2017 | by Bieha | 0 comments
4.7K
reads
793
shares
Kini Trending

Korang yang selalu isi minyak kat Shell tu mesti pernah terkejut dengan poster seorang gadis di celah-celah pam minyak kan?  Kemudiannya, Shell tukar pulak dengan gambar gadis tersebut pegang air mineral. Masih lagi ramai yang terkejut.

Tak lama lepas tu, Shell masih dengan marketing strateginya meletakkan gambar bayang gadis tu pegang air mineral pulak. Admin pun beberapa kali terperanjat dengan poster tu. LOL!

Tapi korang mesti tak kenal dengan gadis di sebalik poster yang mengejutkan ramai rakyat Malaysia tu kan? Jom kami bagitahu siapa gadis tersebut..

Siapa sebenarnya gadis air mineral ni?

Gadis Shell yang bernama Shafila ni sebenarnya seorang Supervisor dia salah satu stesen minyak di Tronoh. Kalau korang nak tahu, Shafila ni dah lama bekerja di Shell dan di samping nak membantu keluarga, dia jugak bercita-cita untuk meningkatkan dan memajukan diri dengan memiliki stesen minyak sendiri!

Cakap banyak pun tak guna. Jom tengok video ni kalau nak tahu lebih lagi pasal gadis air mineral ni..

Tingkatkan prestasi enjin kenderaan anda dengan DYNAFLEX!

Haa..mesti sebelum ni korang hanya baca poster si Shafila ni dan tertanya-tanya apa tu DYNAFLEX eh? Meh kami bagitahu..

Sama macam kisah si Shafila yang bercita-cita nak meningkatkan taraf hidup sendiri ni, Shell kali ini memperkenalkan bahan apinya yang telah dipertingkatkan dengan teknologi DYNAFLEX untuk membersihkan dan melindungi enjin kenderaan korang.

Bukan diri saja yang kena maju ke depan tau, kenderaan korang pun kenalah jaga dengan baik agar sentiasa bergerak lancar sebab DYNAFLEX ni jugak berpotensi untuk meningkatkan daya kecekapan enjin kenderaan korang.

Tambah-tambah pula dah nak dekat raya ni, so, korang harus pilih untuk isi minyak di Shell agar perjalanan korang ke kampung lebih lancar!

 

Comments are closed.