berita

He Need A Life, Kesian! – Respon Hans Isaac Selepas Dituduh ‘Sailang’ Kekasih Orang

March 1st, 2017 | by Wan | 10 comments
40.7K
reads
5.3K
shares
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2017-03-01 at 2.50.17 PM

Selepas mengumumkan bakal menamatkan zaman bujang tak lama lagi bersama gadis pilihan hati, seorang lelaki tampil mendakwa Hans Isaac dah ‘sailang’ kekasihnya!

Artikel Berkaitan : Dia Mempermain & Menipu Saya – Pelakon Kacak Umum Kahwin Gadis, Ini Luahan Bekas Kekasihnya?

Hans Isaac tak menunggu lama untuk mengeluarkan kenyataan bagi menjawab segala teka teki yang bermain dalam fikiran netizen. So betul ke dia rampas kekasih orang? Ini jawapannya.

‘Kesian’

Screen Shot 2017-03-01 at 2.45.18 PM

Dalam kenyatannya di Instagram, Hans Isaac menjelaskan bahawa hubungan bekas kekasih bakal isterinya itu telah pun berakhir bertahun lamanya.  Apa yang dikesalkan ialah tindakan lelaki berkenaan seolah mahu menjatuhkan maruah kekasih hatinya itu di media sosial.

Very unfortunate that some guys can’t respect others on such a happy day for gabby and me. When one has ended a relationship years ago and to damage the reputation for other on social media. When it’s a day thats important to gabby and me , is uncalled for .

This guy has probably nothing going on for him that he need to seek the attention on social media . Damaging the good name of the person I love is uncalled for. All I can say is that I feel sorry for this guy . He need a life . Kesian.

Tambah Hans lagi dia bersimpati dengan nasib lelaki tersebut sambil menyifatkan ianya sebagai ‘kesian’. Moga perkahwinan Hans nanti berjalan dengan lancar. Selamat pengantin baru!

Sumber : Hans Isaac

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

10 Comments

  1. godzilla says:

    let it be.. whatever happens after their marriage, only them knows who’s wrong or right. life is like a cycle. the good and bad will rolls back to them one fine day.

  2. duit ke apa says:

    tengok kt youtube..bolh tahan la lawanyer..tapi mcm seri dh hilang.

    • Aku wanita says:

      Ex nya kata dh 3 kali kahwin dh bakal isteri hans ni

      • MeU says:

        Dop pehe english punya kes ni. Ex perempuan tu ckp ni kali ke 3 dah bekas2 kekasih dia (gf2 dia sebelum ni) tinggalkan dia utk kahwin dgn org lain. Bukan perempuan ni dah kahwin 3 kali. Aduh laa

  3. kaki tabur says:

    perempuan body camni kalau bogel selalunya cantik

    en en pun nampak cute je

  4. abg jambang says:

    kalau korang perasan bilakah mahathir mula bising2 kritik najib

    bukan selepas kes 1mdb bocor

    bukan selepas anak dia boboi kena sepak dari jadi mb kedah

    tapi sebenar mahathir mula bising bila anaknya boboi bertanding jawatan naib presiden umno tapi tak ramai sokong

    marah la tu anaknya takda sapa sokong

    mahathir sebenarnya nak anak dia jadi PM je

  5. ani says:

    Abg jambang…u need a life