berita

Pelajar Kongsi Pengalaman Seram Rumah Sewa Diganggu, Sempat Rakam Tangisan ‘Dia’

September 13th, 2017 | by Wan | 2 comments
27.3K
reads
5.1K
shares
Kini Trending

“Kau tak kena lagi boleh lah sembang!”

Seorang pelajar, Iskandar Zain berkongsi pengalaman seram dan mencemaskan apabila diganggu makhluk halus di rumah sewa untuk beberapa malam berturut-turut. Kejadian yang berlaku di Pulau Pinang itu dikongsi Iskandar menerusi akaun Twitter miliknya semalam dan sehingga kini mendapat lebih 2000 perkongsian.

Paling menyeramkan apabila mereka sempat merakam tangisan ‘mahkluk’ tersebut. Korang dengar lah sendiri! Meremang pula bulu roma ini!

Bangla mengadu kena kacau

Ketawa, mengaum, ketuk-ketuk

Rakam video tangisan

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 Comments

  1. Mak lampin says:

    Bunyi mcm angin pun ada.. tapi memang ada dengar suara.. dulu kt kg pernah kena mcm ni.. bapak kami bakar mercun bola tiap kali bunyi pelik2. terus senyap agaknya hantu terkejut .. ce la cuba mana tau menjadi

  2. Sternum says:

    Time aku kat hostel dulu pun aku pernah kena.. bunyi cina nyanyi lagu lama dari luar bilik… dah la 1 row tu bilik aku je yg ada penghuni..bilik lain xde… pastu goncang pintu aku…aku nak bangun xdapat macam kena pasung… pukul 2 petang plak tu… hantu nak kacau dia xkira jam…