berita

‘Saya Harap Lelaki Ni Tak Lupa Ucap Terima Kasih Untuk Isterinya’- Wanita Kongsi Perbualan Menyakitkan Hati 2 Lelaki Ini

June 14th, 2017 | by Ash Nordin | 6 comments
14.6K
reads
1.8K
shares
Gaya Hidup

Sesungguhnya tanggungjawab seorang isteri dan ibu bukan lah senang. Bayangkan mereka terpaksa struggle dengan kacau bilau di rumah, contohnya seperti memasak dan pada masa yang sama kena jaga bayi yang masih kecil. Bila lapar, kaum ibu kena bagi susu anak mereka.

Tapi ada sesetengah kaum suami yang masih tak menghargai pengorbanan isteri mereka. Wanita ini telah berkongsi perbualan dua orang lelaki yang bercerita tentang tanggungjawab sebagai seorang isteri. Kaum ibu diluar sana, apa pendapat anda?

‘Meragam ke apa tolak ja kat bini aku..’

‘Saya cuma harap lelaki B tu tidak lupa ucapkan terima kasih pada isterinya..’

‘Seorang suami yang soleh, dia akan..’

Amat perlu adakan kursus ilmiah tentang isteri mengandung

Sumber: Facebook Intan Dzulkefli

The following two tabs change content below.

6 Comments

  1. abg jambang says:

    jangan beli dah barang datok pondan terlajak pondan tu

    perangai dah mengalahkan setan

  2. popo says:

    Betul. Nampak mcm senang je kan menyusu badan nie. Hakikatnya hanya ibu2 yg melaluinya saja yg tau. Selagi mana ada susu tu jangan menidakkan hak anak. Tu rezeki anak. Teruskan penyusuan. Nasihat saya jangan pernah putus asa dan kuatkan semangat. Bykkan berdoa semoga dipermudahkan utk menyusukan anak sehingga berusia 2 tahun. Inshaa Allah.