berita

‘Saya Ibu Dia, Saya Tahu Apa Saya Buat’ – Dikecam Jemur Anak Tengah Panas, Ini Respon Ezzaty Abdullah

April 7th, 2018 | by Arini Saleh
Lensa Insta

Sudah menjadi kebiasaan, setiap apa yang dilakukan seorang selebriti pasti menjadi perhatian dan buah mulut orang ramai. Begitu juga dengan pasangan Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah, sekeping gambar ketika bercuti ke Perth Australia menerima kecaman gara-gara membiarkan anak di bawah cahaya matahari.

Di ruangan komen, ramai yang kasihan melihat bayi yang diberi nama Harum Dalia ini seakan menahan panas sedangkan ibu bapa memakai spek. Di Instagram Stories, Ezzaty memberi respon ini.

‘Kesian anak, panas’

Gambar yang dimuatnaik Azwan Kombos di Instagram menerima kecaman bertubi-tubi dari netizen. Melihat kepada gambar, ramai yang mempersoalkan mengapa anak dibiarkan sedemikian rupa. Bertindak tidak mendiamkan diri, Ezzaty menjawab kritikan.

‘Saya ibu dia, saya tau apa saya buat’ – Ezzaty Abdullah

Menurut Ezzaty, dia sebagai ibu pasti tahu apa yang dilakukannya. Dia menjelaskan anak sememang sedang tidur bukan terpaksa tutup mata untuk menahan panas cahaya matahari. Tambahnya lagi, kain penutup badan ada disediakan cuma untuk mengambil gambar tidak sampai 5 saat sahaja kain dibuka.

Sumber : Instagram Ezzaty Abdullah , Azwan Kombos

The following two tabs change content below.

Arini Saleh

Content Champion at Rev Asia Berhad
J'adore manger, buy me food!

Most Read Today