berita

[VIDEO] Sajat Menangis Teresak-Esak Di Instagram, Apa Yang Netizen Dah Buat? Hmm Sedihlah Pulak

June 16th, 2017 | by Wan | 28 comments
92K
reads
12.8K
shares
Isu & Kontroversi

Selepas dihujani dengan pelbagai kontroversi, usahawan kosmetik Nur Sajat bagaikan sudah tidak mampu menahan segala kesedihan yang terbuku di hati selama ini. Menerusi video terbaru yang dimuat naik di Instagram miliknya, Sajat dilihat menangis teresak-esak.

Apa dah jadi sebenarnya? Apa yang netizen dah buat? Sedih pulak kami tengok Sajat menangis ini.

“Korang cakap macam Sajat tak ada mak ayah”

?

A post shared by Nur Sajat (@nursajat02) on

“Buat baik pun orang buat jahat”

?

A post shared by Nur Sajat (@nursajat02) on

“Korang tanggunglah dosa sendiri”

?

A post shared by Nur Sajat (@nursajat02) on

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

28 Comments

  1. MILEY CYRUS says:

    PONDAN BANGANG DAN BABI NI SESUAI DENGAN ALIFF SYUKRI YANG GAYBOY TU…

  2. hana jun says:

    Drama Sangat….

  3. anonymous says:

    kita tak menjadi lebih baik dengan mengata & mengejek orang,dik.kalau tak suka….simpan je komen buruk tu dlm hati,semoga ia tak dihitung sebagai dosa. i’m not a fan of sajat,just a fan of humanity.

  4. abg syg says:

    menangis sambil cover cun.. tgk muka sendri btul2kn rambut

  5. abg jambang says:

    pondan ni dgn pondon mengamuk bibik curi tudung tu sesuai sgt jadi suami isteri

  6. Bffey says:

    the famous Bff Sajat Aliff Fasha Sandha..
    ape psamaan ?

  7. kaki tabur says:

    menangis konon….

  8. Mat Derih says:

    Pe Mende tah??!! ?

  9. RYN says:

    Saya minta maaf jika pernah termengata Sajat sama ada secara terang ataupun dalam hati. Harap Sajat dapat memaafkan saya dan semua yg pernah mengata Sajat. Semoga Allah pelihara saya dan zuriat keturunan saya menjadi org soleh solehah. Sebaik2 manusia adalah mereka yg memberi kemaafan kepada manusia lain walaupun mereka pernah tersakiti..

  10. Manusia2 says:

    Pa hal plk nangis pwon tayang…ko g la nangis pada Allah S.W.T lg baik..

  11. Sajatpondan says:

    Drama pondan..
    Hang yg bodoh. Khunsa dgn pondan 2×5 La bangang oiiii

  12. Sajatpondan says:

    Pondannnnn sangattttttt…. nak cakap pasai akhirat Kononnnnnn amalan kononnnnnn Kalau pompuan 100% tutup aurat la weyyyyyyyy…suara tu sebijik mcm jantan+pompuan kahkahkahhhhhhhhh

  13. Peah says:

    Khunsa???? Boleh x tnjuk ic nak tgok tulis pmpuan ke lelaki??? X payahla ko nak sorok jantina ko…mula2 dlu ko ckp ko pondan..siap masuk lg pertandingan pondan..skrg ko ckp ko khunsa…suara jantan…nak jd perempuan…klu janda tua fasha sandha tu dok peluk2 ke sajat ni…klu ko khunsa, ko g hspital, dptkan pngesahan..pastu brsumpah kat pjbt agama…pastu daftar smula jantina ko..ad berani???