
Ni admin nak kongsikan sepasang suami isteri yang sudah bersama selama 37 tahun. Masih utuh kekal bersama. Apa yang menarik pasal mereka berdua ini adalah mereka gemar berpakaian sedondon. Paling tak tahan trendy tau fesyen yang mereka gayakan ni. Tak percaya korang tengok la sendiri.
Gaya macam orang muda gitu.
Sentiasa matching & comel.
Bon maksudnya isteri dan pon pulak suami. 511 tu adalah tarikh perkahwinan mereka iaitu 5 November 1980. Sweet kan atuk dan nenek ni. Admin suka tengok fesyen yang mereka gayakan.
Simple tapi adorable.
Tapi apa yang pasti, diorang memang suka corak kotak. Comel kan? Even rambut dah beruban still bergaya. Admin pon dah dapat inspirasi nak pakai mana dengan suami bila dah tua nanti. Eh?
Kredit : bonpon511