berita

30,000 Belon BIG Points Harus Direbut! Jom Serang Quill City Mall 10 Disember Ini!

December 8th, 2017 | by Intan Mahsuri
Kini Trending

 

Nak pergi bercuti tapi tiket mahal! Masalah jugak tu. Bukan apa, mesti la kita nak jimat sedaya yang boleh. mana tahu terkejut tergempar masa bercuti ada jugak extra cash kan? Ha! Jom singgah Quill City Mall hujung minggu ni, mana tahu ada chance dapat tiket penerbangan Air Asia secara percuma.

30,000 Belon BIG Points Dijatuhkan!Power!

Jatuhan 30 000 belon mata ganjaran? Apa ni? Ha! Mesti korang nak bercuti dengan tiket percuma kan? Jimat! Jom Singgah Quill City Mall 10 Disember nanti & grab seberapa banyak belon yang anda mampu. Lepas tu tebus mata ganjaran anda dengan tiket Air Asia. Mana tahu dapat ke Ho chi Minh, Phuket, Melbourne, Sydney dan mungkin ke Gold coast! Wow!

Mata Ganjaran Boleh Tebus Tiket Flight!

Jangan tak tahu bila anda beli barang, makan, tengok wayang dan sebagainya boleh dapat tiket Air Asia percuma? Biar betul! Ha! Inilah yang best bila anda shopping di Quill City Mall sebab boleh tebus mata ganjaran dan redeem tiket percuma korang melalui  AirAsia BIG Loyalty apps.

Send je resit korang dekat  AirAsia BIG Loyalty apps nanti apss ni akan kreditkan mata ganjaran korang. Yang best sangat tu dengan hanya 530 AirAsia BIG Points dah boleh terbang ke Ho Chi Minh secara percuma! Ye percuma! Bukan main-main ni!

Belanja RM 1 Ada Mata Ganjaran jugak!

Konsep nak dapatkan mata ganjaran ni mudah sangat! Setiap RM 1 yang korang spend, korang akan dapat 1 BIG Points sebagai ganjaran itu kalau korang spend pada hari minggu tapi kalau spend pada hari bekerja dapat RM 1 dapat 2 BIG Points. Jadi Korang nilai la sendiri mana yang lagi better.

So lepas ni bawak la family dan rakan-rakan korang singgah Quill City Mall. Hanya dengan makan lunch, shopping, tengok wayang kartun Ferdinand  dan join game yang ada disana korang pasti dapat berseronok. Bukan itu sahaja dapat mata ganjaran lagi!silap-silap dapat pergi bercuti you all.

Ganjaran unBULLievable BIG Best!

Tambah menarik  sempena cuti krismas yang akan datang ni korang boleh dapat extra point bila berbelanja di AEON, makan di F&B outlet & beli mainan di Quill City Mall.  Memang Ho! Ho! Ho! la cuti krismas tahun ni sebab dapat spend masa dengan family. Lepas tu dapat extra point lagi. Silap-silap dapat ke Melbourne… Yeay!

Sydney, Melbourne ke nak ke Gold Coast? Hurmmm…

Bukan hanya Melbourne tau! nak ke Sydney dan Gold Coast pun boleh. Tapi kena la singgah Quill City Mall pada 10 Disember ini dan jadikan ianya sebagai tempat terbaik untuk dapatkan barangan keperluan untuk sambutan krismas dan juga keperluan rumah. Lagipun memang tengah ada sale.

SKIP THIS AD ×