berita

Kerana ‘Gambar Curi’ Penumpang, Pramugari AirAsia Ini Tiba-Tiba Terkenal & Digilai Ramai Lelaki

October 15th, 2018 | by Shafika
Lensa Insta

Baru-baru ini viral beberapa keping foto seorang pramugari penerbangan Air Asia yang sedang khusyuk melakukan kerja. Perkongsian foto itu mendapat lebih 3k perkongsian yang rata-ratanya terpegun melihat kecantikan wajah pramugari itu.

Dalam status berkenaan, lelaki tersebut turut memuji Air Asia kerana harga tambang murah serta pemandangan yang indah. Siapa sebenarnya pramugari viral ini?

Pemandangan yang indah

Mendapat lebih 3k perkongsian di Facebook, status individu ini mendapat perhatian ramai. Siapa sangka 2 keping fotonya yang viral itu menyebabkan dia dikenali ramai dan sekaligus meningkatkan jumlah pengikut di media sosial.

Memang cantik

Mabel Goo yang baru berusia 22 tahun ini merupakan rakyat Malaysia yang pernah belajar di UCSI University dalam jurusan bisnes. Menerusi Worldofbuzz, pramugari cantik ini tidak faham bagaimana dirinya boleh menjadi viral sehingga menyebabkan individu yang menyebarkan foto ini memohon maaf.

Alahai lemah jantung tengok

 

Bergetar tulang rusuk

Buat para jejaka yang menyimpan hasrat ingin mengenali Mabel, boleh lupakan niat itu kerana pramugari ini sudah pun berpunya.

Sumber : Mabel Goo, George

The following two tabs change content below.

Shafika

Content Champion at Rev Asia Berhad
I'm not fat, I'm just easy to see

SKIP THIS AD ×