berita

[Video] Bila Korang Diajak Berbuka Puasa Dengan Bakal Keluarga Mertua?!

May 17th, 2019 | by Danial
Kini Trending

 

Baca tajuk artikel pun dah goyang kan?

Bila dah masuk bulan Ramadan, inilah masanya kita dapat macam-macam  jemputan berbuka puasa. Tapi yang paling ngeri ialah jemputan berbuka puasa di rumah bakal keluarga mertua, setuju tak?

Nervous kita dibuatnya bila fikir apalah soalan yang bakal disoal oleh bakal mertua kita nanti.  Sebenarnya, benda macam ni perlukan persedian yang rapi. Kalau tak, jadilah macam video kat bawah ni. Apalah nasib hubungan Adam dan Bella nanti kan? Jom sama – sama kita saksikan.

Wahhhh! Power jugak Adam punya solution. Yang penting, kena ada persedian yang rapi untuk memikat hati bakal mertua. Salute Adam!

Deodoran yang langsung tak meninggalkan sebarang kesan pada baju anda!

Bagi korang yang selalu risau kelihatan tidak rapi disebabkan kesan yang tertinggal pada baju gara-gara produk deodoran yang dipakai, inilah masanya korang beralih kepada deodoran NIVEA MEN Black & White Invisible Fresh  untuk lelaki dan NIVEA Black & White Invisible Silky Smooth. Pastikan raya korang kali ni lebih confident dan ceria tanpa fikirkan apa-apa ya!

 

Deodoran NIVEA MEN Black & White Invisible Fresh mempunyai kehebatannya yang tersendiri dengan 3x tindakan seperti anti peluh, anti kesan dan mempunyai haruman sensasi yang fresh. Manakala, kelebihan NIVEA Black & White Silky Smooth pulak mempunyai 3x tindakan- anti kesan,  haruman mewah yang lembut serta dapat menjadikan kulit korang selembut sutera gitu.

Dengan menggunakan rangkaian NIVEA Black & White , korang akan sentiasa harum dan fresh sepanjang masa. Tambah lagi bila dah tiba musim perayaan tak lama lagi, pasti korang akan sibuk beraya ke sana ke sini. Yang lagi best, takkan kotorkan baju raya korang pun. So, dapatlah raya dengan lagi confident.

Jom dapatkan deodoran NIVEA MEN Black & White Invisible Fresh dan NIVEA Black & White Silky Smooth segera di mana mana farmasi berhampiran anda.

SKIP THIS AD ×