berita

Siri “Raya Glow Up” Kongsi Tips Tampil Menawan Aidilfitri Ini Bersama Siti Saleha & Rizman Ruzaini!

April 21st, 2022 | by Intan Mahsuri
Kini Trending

Kulit kusam, tak berseri dan tak bermaya sepanjang Ramadhan? OMG! Jangan biarkan diri korang terus berada dalam situasi tersebut. Sebaliknya, korang kena jaga kulit wajah korang daripada sekarang. Barulah nanti bila raya korang boleh tampil berseri-seri secara dalaman dan luaran macam Siti Saleha. Gitu!

Lagipun tak susah nak dah nak jaga kulit kita dari dalaman dengan adanya Flavettes Effervescent Glow. Nak tahu macam mana korang boleh tampil menawan raya ni?

Jom tonton WHI “Raya Glow Up” untuk pelbagai tips tampil cantik di pagi raya yang dibawakan khas oleh Flavettes. Diorang siap jemput Rizman Ruzaini, pereka fesyen tersohor tanah air, pelakon terkenal Siti Saleha dan penyanyi kesayangan kita Wany Hasrita serta pengacara terkemuka Hawa Rizwana.

WHI kongsi tutorial berseri-seri inside out! 7 Hari je dah glow up!

Melalui slot ini ada banyak perkongsian dan tutorial istimewa termasuklah tutorial penjagaan wajah, teknik pemilihan & pengayaan tudung dan busana hari raya serta teknik terbaik untuk dapat pose OOTD menarik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Flavettes (@flavettes)

Dalam episod pertama ni, Flavettes Effervescent Glow ada sediakan bingkisan menarik mengenai pemilihan warna dan material tudung dan teknik penggayaannya. Siap ada perkongsian macam mana nak sorokkan double chin. Rugi korang tak cuba.

Diacarakan oleh Wany Hasrita dan juga Hawa Rizwana, mereka ni merupakan pengguna setia Flavettes Effervescent Glow. Ia Mengandungi Vitamin C yang tinggi, ditambah L-Glutathione dan Vitamin E, formulasi tri-aksi ini jadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri.

So, make sure korang tonton kesemua 4 episod. Barulah berseri-seri inside out raya nanti. Bagi yang tak sempat nak tonton secara live, korang boleh ke youtube TV3MALAYSIA Official dan tonton disana.

Sertai peraduan #RayaBersamaFlavettes untuk peluang menang hadiah menarik!

Dah tonton kesemua 4 episod, “Raya Glow Up” di WHI, nanti boleh la korang sertai peraduan #RayaBersamaFlavettes.  Hadiahnya menarik!

Tempat pertama: Hadiah wang tunai RM5,000 beserta baju raya dari koleksi Rizman Ruzaini Raya’22 yang bernilai RM8,000 dan hamper Flavettes bernilai RM 2,000.

Tempat Ke-2: Hadiah wang tunai RM3,000 beserta baju raya dari koleksi Rizman Ruzaini Raya’22 yang bernilai RM8,000 dan hamper Flavettes bernilai RM 2,000.

Tempat ke-3: Hadiah wang tunai RM1,500 beserta baju raya dari koleksi Rizman Ruzaini Raya’22 yang bernilai RM1,500 dan hamper Flavettes bernilai RM 2,000.

Cara nak sertai peraduan ni mudah je, korang ikut je langkah yang min kongsi dibawah.

1. Muat naik gambar collage atau 2 keping gambar sebelum dan semasa hari raya pada profile IG korang.

2. Pastikan korang follow dan tag IG @flavettes.

3. Jangan lupa #RayaBersamaFlavettes pada kapsyen post korang dan pastikan akaun IG korang di berada pada tetapan umum.

** Layari https://www.facebook.com/FlavettesMalaysia untuk maklumat lanjut.

Diformulasi menggunakan bahan-bahan berkualiti, Flavettes Vitamin C No 1 pilihan ramai!

Formulasi unik Flavettes Effervescent Glow yang mengandungi Vitamin C dalam dos yang tinggi bertindak sebagai antioksidan yang kuat untuk melindungi sel-sel kulit daripada kerosakan radikal bebas dan penuaan pra-matang.

Selain itu, gabungan Vitamin C dan L-Glutathione menggandakan lagi kuasa kesan pencerahan Kulit. Adanya Vitamin E juga membantu pembaikan dan penjanaan semula sel.

Tak hairanlah, kulit korang jadi lebih cerah dan berseri-seri inside out kerana format effervescent mempercepatkan penyerapan oleh tubuh badan kita secara menyeluruh untuk memberikan kesan yang lebih efektif.

Tidak hanya selamat diambil sebagai supplement tambahan, Flavettes Effervescent Glow turut diiktiraf halal oleh JAKIM.

Jaga dalaman, makin cantik luaran!

Ha! Nak cantik tak boleh jaga luaran je. Kena jaga dalaman jugak. Oleh sebab itu, penting untuk korang consume Flavettes Effervescent Glow secara rutin barulah cantik secara keseluruhan.

Tak dinafikan produk penjagaan wajah dan mekap membantu menaikkan lagi kecantikkan wajah, tetapi korang kena ingat kita bukan pakai mekap 24 jam.

Tambahan pula, kulit perlu bernafas. Jadi, bila kita jaga secara dalaman, maka bukan kulit wajah je sihat, tetapi seluruh tubuh badan terjaga rapi. Itula yang kita nak.

Konklusinya, korang dah tak perlu risau bab penampilan semasa sambutan Aidilfitri nanti sebab Flavettes Effervescent Glow bantu korang berseri-seri inside out.

Berminat nak tahu lebih lanjut berkenaan Flavettes Effervescent Glow dan keberkesanannya? Korang boleh singgah ke Watsons berdekatan korang dan dapatkan bantuan ahli farmasi disana.

SKIP THIS AD ×