berita

Aku Gugur Bukan Kerana Karma – Amyza Aznan

November 25th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Amyza

Jumaat lepas, Amyza Aznan baru sahaja mengalami keguguran setelah dua bulan mengandungkan cahaya mata keempatnya dan berita sedih itu turut dikongsikan oleh pelakon tersebut menerusi laman sosialnya.

Still feel the sound of your heart beat baby….you’re 8weeks 2days old today. Can’t forget this date…Friday 22nd November…u’ve gone…..

Susulan berita itu, rata-rata pengikut melahirkan rasa simpati serta mengucapkan takziah kepada Amyza sekeluarga.

Namun begitu, ada juga cerita kurang enak kedengaran apabila berita keguguran pelakon tersebut dilihat menjadi bahan mainan segelintir haters.

Amyza Aznan Amyza nafi kegugurannya disebabkan karma

Menyedari berita kegugurannya mendapat kritikan daripada segelintir pihak tidak bertanggungjawab, pelakon tersebut akhirnya meluahkan perasaannya di laman sosial dengan mengatakan bahawa, dia tidak kisah jika peminat ingin memandang serong terhadap dirinya, akan tetapi tidak mengenai berita kematian anak di dalam kandungannya.

Dalam pada itu, Amyza turut menyangkal dakwaan kononya dia gugur disebabkan karma dan menyifatkan dakwaan tersebut sebagai satu kenyataan kurang sopan.

Amyza Aznan 2

Setelah beberapa kali berperang dengan haters di laman Twitter, Amyza akhirnya mengalah dengan individu yang berkenaan.

Bagaimanapun, untuk semua peminat Amyza, di sini OHBULAN! ingin kogsikan juga beberapa foto terkini pelakon tersebut untuk tatapan anda semua.

Sumber : Twitter & Instagram Amyza Aznan