Article by: Aimi Raihana Mudzakir
12.12 Dis 10, 2020
2 Makanan Cuma RM19.99 – Ini Antara Yang KFC Delivery Tawarkan Untuk Korang!
Tengok, dua makanan KFC ni RM19.99 je! Siapa je kat sini yang tak suka KFC? Mesti semua suka kan? Pantang nampak iklan K…
Lazada Dis 9, 2020
Boleh Beli 1 Dapat 2? Ini Yang Lazada Tawarkan Sempena Promosi 12.12 Tahun 2020!
Ramai orang suka shopping pada hujung tahun sebab banyak promosi menarik akan dibuat. Sekarang ni lagi digalakkan untuk …
kucing diracun Dis 9, 2020
[VIDEO] Tumpah Air Mata Jantan Bila Kucing Kesayangan ‘Pergi’
Pencinta kucing semestinya dapat merasai betapa peritnya kehilangan binatang peliharaan. Lebih-lebih lagi apabila kehadi…
#kasiklik Nov 27, 2020
Seri Pajam Tawar Unit Kediaman Dengan Gaya Hidup Berkualiti & Harga Berpatutan. Jom #KasiKlik!
Ramai yang nak memiliki rumah pertama dengan harga mampu setelah mempunyai pekerjaan tetap. Tapi, korang tahu tak rumah …
Cetaphil Nov 26, 2020
‘Maskne’ – Masalah Jerawat Kerana Memakai Pelitup Muka, Guna Cara Ni Untuk Hilangkannya!
Sejak 1 Ogos 2020, kita sudah diwajibkan oleh kerajaan untuk memakai pelitup muka apabila berada di tempat awam. Tiap ka…
arofly Nov 18, 2020
Sahut Norma Baharu, Taiwan Excellence Pamer Produk Inovasi Teknologi Taiwan Di Talian 3D
Setiap hari kita gunakan teknologi dalam aktiviti seharian. Banyak jugak inovasi teknologi yang hadir seiring perkembang…
20db hearing Nov 10, 2020
Alat Bantu Pendengaran Bantu Menyelesaikan Masalah Komunikasi Dalam Norma Baharu
Komunikasi adalah sangat penting untuk kita menyuarakan perasaan dan pendapat. Boleh dikatakan setiap hari kita akan ber…
baby wipes Nov 9, 2020
Produk Penjagaan Bayi & Kanak-Kanak Serendah RM1, BZU BZU Ada Tawaran Hebat November Ini
Kulit manusia ni ibarat span yang boleh menyerap bahan-bahan kimia masuk ke dalam kulit. Bayi dan kanak-kanak paling ris…
aktiviti Nov 9, 2020
Bosan Di Rumah Sewaktu PKPB? Jom Cuba Aktiviti Kreatif Oleh TGF Dengan Keluarga Korang!
Gara-gara musim pandemik membuatkan ramai memilih untuk duduk di rumah dan hanya keluar apabila perlu je. Duduk di rumah…