berita

Barang Dapur Mahal? Kumpul Mata Tesco Clubcard, Tukar Kepada Baucar Tunai Dan Shopping!

April 1st, 2019 | by Bieha
Kini Trending

Percaya tak kalau kitorang bagitahu yang korang boleh jimat berganda-ganda dengan Tesco Clubcard ni?

Betul..bila korang daftar Tesco Clubcard ni, korang boleh kumpul mata dari setiap pembelian di Tesco atau rakan niaga terpilih dan seterusnya menukar mata tersebut ke baucar tunai!

Ini bermakna, korang boleh guna baucar tunai tu untuk pembelian seterusnya dan dapat lagi banyak baucar tambahan setiap minggu! Best kan? Dah la dapat berjimat, dapat pulak lagi ganjaran lain.

Ini antara ganjaran hebat yang korang boleh nikmati!

Serius lah? Betul korang..selain baucar tunai, dengan Tesco Clubcard juga korang boleh nikmati diskaun di cawangan rakan niaga Tesco.

  1. Cuma flash je Tesco Clubcard untuk diskaun awesome ni:
  • Diskaun 20% untuk tiket masuk ke Kidzania
  • Diskaun 5% di La Juiceria
  • Diskaun 10% untuk semua tiket masuk di Taman Tema A’Famosa
  • 50 keping foto bersaiz 4R PERCUMA dari Photobook

Image result for kidzania

2. Kumpulkan mata Clubcard, semakin banyak yang korang belanjakan, semakin banyak penjimatan yang korang dapat. Ini antara ganjaran yang korang boleh tebus melalui aplikasi Tesco Clubcard Malaysia:

  • e-baucar Sakae Sushi bernilai RM10
  • Petitllau dari llaollao 
  • diskaun di Sports Direct
  • dan banyak lagi ganjaran hebat!

Takde Clubcard lagi? Daftar & mula kumpul mata!

Senang je..Korang boleh mendaftar sekarang secara percuma melalui dalam talian di sini.  Kalau korang nak kad fizikal Clubcard ni, korang pergi je mana-mana stor Tesco di seluruh negara dan daftar kad keahlian dengan RM10.

Macam mana nak kumpul mata Clubcard?

Haa..korang nak tahu tak macam mana cara nak kumpul mata Tesco Clubcard? Senang je! Berbelanja di Tesco dan setiap RM1 yang korang belanjakan kat sana, korang akan dapat 1 mata Clubcard. Korang kan selalu beli barang dapur, rugi tak kumpul mata…

Lepas kumpul mata Tesco Clubcard banyak-banyak, jangan tak tau setiap 400 mata yang korang kumpul, korang boleh tebus untuk RM2 baucar tunai tau! Boleh beli shopping lebih banyak barang kat Tesco lepas ni!

Amacam? Best dan berbaloi-baloi kan? Kalau macam tu, tunggu apa lagi, jomlah daftar Tesco Clubcard sekarang!

Pastikan daftar akaun My Clubcard sekali lepas daftar Tesco Clubcard!

Haa..korang jangan lupa daftar melalui aplikasi Tesco Clubcard Malaysia. Dengan adanya aplikasi ni, korang boleh:

  • Semak butiran dan kemaskini akaun korang
  • Muat turun dan tebus baucar serta kupon
  • Semak pernyataan dengan segera, bila-bila masa dan di mana sahaja
  • Dapatkan ganjaran segera – tebus mata dengan kadar yang lebih menarik, ekslusif untuk aplikasi mudah alih

“Macam mana pulak kalau saya tertinggal Tesco Clubcard masa shopping?” Haa..jangan risau, korang flash je aplikasi dan enjoy kumpul mata Clubcards macam biasa okay!

Jom daftar Tesco Clubcard sekarang!