berita

Bila 4 Selebriti Popular Rasai Sendiri Keberkesanan Supplement Ni, Diorang Pon Approvela!

July 24th, 2019 | by Mastura
Kesihatan & Hidup Aktif

Bergelar selebriti pastinya tidak mudah kerana harus mengejar jadual kerja yang padat. Kadang-kala perlu berada di beberapa tempat dalam satu hari. Siapa je yang mampu kekal bertenaga kalau bekerja seharian kan?

Tapi semua ni tak mustahil dengan supplement ni, 4 selebriti terkenal tanah air, Yana Samsudin, Zaquan Adha, Kak Fa (Farah Waheda) dan Alvin See telah merasai sendiri keberkesanan supplement yang diumpamakan seperti makan 8 oyster! Hmm…  Supplement apa yang selebriti ni ambil untuk memastikan mereka kekal bertenaga walaupun sibuk sepanjang hari?

Personaliti popular kongsi rahsia kekal bertenaga dengan SURBEX® Zinc!

SURBEX® Zinc memberikan tenaga, meningkatkan kecergasan dan menyihatkan tubuh badan saya macam makan 8 oyster!

Menurut Yana Samsudin, kerjayanya sebagai artis bukan mudah kerana perlu travel setiap masa. Dia berkongsi pernah mengharungi perjalanan dari Shah Alam – Penang – Sg Petani – Shah Alam dalam masa sehari. Tapi dia bernasib baik kerana mengamalkan SURBEX® Zinc, supplement ni membantunya untuk kekal bertenaga dan dia dapat melaksanakan tanggungjawab sebagai anak seni tanpa sebarang masalah.

Saya tak perlu bimbang untuk menjalani kehidupan yang aktif!

Bukan artis je yang mengamalkan SURBEX® Zinc ni. Atlet bola sepak tanah air Zaquan Adha pon mengamalkan supplement ni juga rupanya. Menurut Zaquan, tidak mudah nak mengimbangi tugasnya sebagai ahli sukan, suami dan juga ayah.

Dia kena sentiasa memastikan staminanya dalam keadaan terbaik untuk kekal aktif di atas padang dan ketika berada bersama keluarga. Setelah menggunakan SURBEX® Zinc, dia berasa lebih bertenaga ketika pulang ke rumah untuk melayan isteri dan anak-anak walaupun sudah menghabiskan masa yang lama di atas padang!

Nak tau macam mana Yana dan Zaquan kekal bertenaga dengan SURBEX® Zinc ? Jawapannya senang je, kandungan zink di dalam SURBEX® Zinc lah yang membantu memetabolismekan kandungan karbohidrat, lemak dan protein dalam badan. Tanpa kandungan zink yang cukup, seseorang individu lebih mudah diserang penyakit tau!

SURBEX® Zinc juga dilengkapi dengan 7 jenis Vitamin B-kompleks untuk penghasilan tenaga optimum yang membantu meningkatkan tahap tenaga dan stamina. Selain itu, dengan adanya 750mg Vitamin C dalam SURBEX® Zinc, ia membantu menyokong sistem imunisasi dan pemulihan lapisan tisu dalam tubuh badan.

Saya selalunya cepat letih lagi-lagi dengan status saya sebagai ibu ni!

Korang masih tak percaya dengan keberkesanan SURBEX® Zinc? Kak Fa (Farah Waheda) seorang ibu dan influencer, berkongsi yang dia sebelum ni senang sangat letih kerana perlu menjaga anak-anak dan mengimbangi aktiviti yang dilakukan di media sosial. Tetapi setelah 5 hari dia mencuba SURBEX® Zinc, dia merasa lebih bertenaga dan aktif.

SURBEX® Zinc mengandungi 400mcg asid folik untuk membantu dalam pembentukan sel darah merah. Bukan itu sahaja, tablet SURBEX® Zinc juga dilapisi selaput khas untuk mengelakkan bau vitamin dan mudah ditelan.

Khasiatnya sama dengan 8 oyster!

Hmm… Kenapa oyster? Haa korang tau tak yang oyster ni terkenal sebab ia boleh tingkatkan daya hidup dan buatkan korang kekal bertenaga tak kira siang atau malam.

Dan dalam setiap biji Surbex® Zinc mengandungi kandungan zink yang sama dengan 8 oyster tau!

Alvin See, seorang lifestyle vlogger dan Youtuber ini juga turut dapat merasakan khasiatnya. Alvin memilih SURBEX® Zinc untuk membantu mengekalkan jumlah mineral dan vitamin di dalam badan. Setelah seminggu mengamalkannya, dia ternyata percaya dengan keberkesanannya.

SURBEX® Zinc supplement tambahan yang korang perlukan!

Wah nampaknya selebriti yang mencuba SURBEX® Zinc ni masing-masing mengakui keberkesanan dan khasiat yang mereka peroleh dalam setiap biji supplement ni. Korang macam mana, tak teringin ke nak cuba untuk kekal bertenaga sepanjang hari? Jangan risau sebab SURBEX® Zinc selamat digunakan ya!

Inginkan tenaga yang optimum untuk jalani hari yang sibuk? Dapatkan SURBEX® Zinc di farmasi berhampiran atau nak lagi mudah layari je, Watsons e-store di link berikut: https://bit.ly/2JG6qRW

The following two tabs change content below.