berita

Hijabster : “Gaya Makan Malam” Video Tutorial Pertama Sunsilk

August 6th, 2012 | by Ai
Video Popular

Menerusi undian para pembaca OHBULAN! sejak 2 minggu lalu berkaitan gaya hijab pilihan, gaya Hijab Makan Malam ini merupakan salah satu gaya yang telah mendapat undian tertinggi di kalangan para peminat hijabster.

Gaya hijab Makan Malam yang ditampilkan oleh Sunsilk ini merupakan gaya yang sangat ringkas dan mudah. Ia juga mampu memberikan keselesaan yang sempurna buat para wanita kerana kekemasan yang dilahirkan pada gaya hijab ini mampu menyuntik eleman elegan dan pesona si gadis.

Bagi para wanita yang ingin menghadiri majlis Makan Malam, ataupun yang sesuai untuk bulan Ramadhan ini adalah Majlis Buka Puasa bersama teman-teman, anda boleh memilih gaya hijab ini bagi memberikan kesegaran serta kelainan dalam penampilan harian.

Untuk individu yang ingin memenangi hadiah menarik berupa pas percuma ke Pakej Hijab Sunsilk bersama Scarflet serta wang tunai, jangan lepaskan peluang untuk menyertai Peraduan Sunsilk di portal rasmi OHBULAN!

Tips Penjagaan Rambut Sunsilk

Semasa bersyampu, gunakan hujung jari, bukan kuku. Kuku hanya akan mencalar dan membuka pori kulit kepala yang mendorong lebih banyak minyak dikeluarkan. Bilasan air sejuk juga membantu.