berita

Insan Berani Terima Kejutan, Tonton Video Ini Untuk Dapatkan Inspirasi Daripada Mereka

February 14th, 2020 | by Epul
Sponsored Post

Tak semua orang ada keberanian untuk tunjukkan betapa sayang dan prihatinnya diorang terhadap seseorang yang mereka sayang. Sesetengah daripada kita segan nak tunjuk, lagi-lagi lelaki. Padahal, dalam hati sebenarnya diorang ambil berat sampai sanggup belikan makanan, berkorban masa dan sebagainya.

Baru-baru ni, jenama minuman CALPIS dengan kerjasama 50Gram beri kejutan buat beberapa insan di luar sana yang tunjukkan rasa cinta melalui tindakan berani mereka. Haa, apa kejutan tu? Jom kita tengok video kat bawah…

Kejutan istimewa untuk mereka yang berani


Seperti mana yang korang tengok, salah seorang gadis yang sanggup mengenepikan impiannya dan mengutamakan tanggungjawab terhadap keluarganya menerima kejutan sejambak bunga unik edisi terhad CALPIS Sakura atas tindakan berani yang dilakukan.

Untuk pengetahuan korang, gadis berkenaan langsung tak tahu apa-apa tentang kejutan yang bakal diterima itu. Terkejut habis dia dibuatnya!

Bagi admin, tindakan yang diambil gadis berkenaan wajar diberi perhatian dan penghargaan kerana sanggup meletakkan impiannya di tangga kedua selepas keluarga. Tak ramai orang mempunyai fikiran sama macam gadis tu tau…

Tunjukkan lebih rasa cinta dengan jambangan bunga unik edisi terhad dari CALPIS

Perlukan keberanian untuk tonjolkan rasa cinta? CALPIS dengan kerjasama 50Gram kini memperkenalkan jambangan bunga unik edisi terhad CALPIS Sakura yang digubah khusus untuk korang yang nak luahkan rasa cinta dengan keunikan tersendiri.

Malah, dalam jambangan bunga unik edisi terhad CALPIS Sakura berkenaan turut tersedia minuman CALPIS Cherry Blossom yang menyegarkan dan merupakan minuman susu kultur pertama di Jepun yang membantu mengekalkan kesihatan usus yang baik. Mesti orang tersayang lebih sayangkan korang lepas ni!

Jom luahkan rasa cinta dengan jambangan bunga unik edisi terhad CALPIS Sakura yang disertakan minuman CALPIS Cherry Blossom buat yang tercinta. Dapatkan segera sebab ia hanya boleh didapati pada bulan Februari saja! Untuk menempah, layari laman web 50Gram.

#CalpisSakura #CalpisX50Gram

The following two tabs change content below.