berita

‘Kau Dah Lafaz Cerai Empat Kali’ – Isteri Dakwa Penyanyi Rap Popular Curang

February 9th, 2021 | by Amirul Asraf
Isu & Kontroversi

Viral di media sosial apabila isteri kepada seorang penyanyi rap terkenal di Malaysia, membuat dakwaan suaminya telah berlaku curang terhadapnya selama ini.

Aku yang dah lama diam

Tengok cermin bro! Dekat bilik air The Fennel blok A yang kau tengah duduk sekarang ini. Sembang kau, aku halau keluar dari rumah. Sebab aku tengok video kau membontot betina sundal kau. Dalam kereta luggage siap lengkap pakaian, seluar dalam, berus gigi kau apa semua. Tak bawa masuk rumah. Sebab sebelum tu kau tinggalkan anak bini kau berminggu. Masa pkp nak jaga b*abi kau dekat Fennel. Kesian dia dah tua tinggal sorang-sorang kan. Mak bapa tinggal dekat Subang. Jauh sangat. Apa la sangat anak bini kau ni. Menyusahkan ja nak bercinta-cinta.

Kau cakap kau diam dah lama. Kau memang kelakar. Aku yang diam dah lama. Belum aku bagitahu JAIS pasal korang ni. Yang buruk bini kau, kakak-kakak kau. Yang baik siapa? B*abi belaan kau sekarang. Nyawa satu amanah la. Hidup kena makin tinggi, makin kena tengok bawahlah. Sembang b*abi sundal kau pun boleh terbang. Nak cakap aku jangan jadi isteri kurang ajar. Kau dah lafaz cerai empat kali semua sebab sundal kau. Aku yang dah lama diam. Aku bukan kau.

Menurut wanita tersebut, dia mendakwa suaminya itu telah berlaku curang dan kini menetap bersama perempuan simpanannya. Tambahnya, dia dipercayai pernah melihat video hubungan sulit suaminya bersama wanita itu. Menerusi perkongsian tersebut juga, dia memberitahu bahawa sudah lama bersabar dan tidak memberitahu JAIS mengenai hubungan sulit suaminya itu. Jelasnnya lagi, suaminya dipercayai sudah melafazkan cerai sebanyak empat kali terhadapnya.

Kau hina aku

Wanita tersebut turut mendakwa suaminya itu tidak menjalankan tanggungjawab dengan baik bahkan, telah merancang untuk berkahwin bersama wanita tersebut pada tanggal 10 Ogos.

Sumber: Instagram

The following two tabs change content below.

Amirul Asraf

Content Champion at Rev Asia Berhad
I became a writer to come as close as possible to the heart of the world.

SKIP THIS AD ×