berita

Kini Trending

Kini Trending

Foto Remy Ishak Di Padang Pasir Begitu Seksi
6

Foto Remy Ishak Di Padang Pasir Begitu Seksi

September 19th, 2014 | by Ai
Dalam banyak-banyak tempat menarik, mana destinasi yang korang rasa nak pergi bercuti sekarang? Haa, dah nak hujung tahun ni, mesti korang pun sedang merancang percutian seperti kami kan. Eh eh, kami bukan nak cakap mengenai...
Tasha Shilla Bengang Dituduh Berasmara Di Lokasi Penggambaran
6

Tasha Shilla Bengang Dituduh Berasmara Di Lokasi Penggambaran

September 19th, 2014 | by Ai
Sejak bercinta dengan peninju Muay Thai bernama Han ni, banyak cerita kontroversi membabitkan pasangan ini. Lepas satu, satu kami dengar. Terbaru, pasangan ini didakwa melakukan adegan asmara ketika Tasha sedang menjalani...
Amar Baharin & Izreen Azminda Terus Bercinta
5

Amar Baharin & Izreen Azminda Terus Bercinta

September 19th, 2014 | by Noraniza
Anda suka atau tidak jika pelakon kacak, Amar Baharin dan hot mama, Izreen Azminda yang mula meletop menerusi drama Kerana Terpaksa Aku Relakan (KTAR) ini meneruskan kisah percintaan mereka? Mana taknya, walaupun drama KTAR dah...
Elyana Komen Isu Buka Tudung
8

Elyana Komen Isu Buka Tudung

September 19th, 2014 | by Ai
Rasanya dah lama kita tak dengar mengenai penyanyi comel yang popular dengan lagu ‘Niat’ ni kan. Siapa lagi kalau bukan Elyana. Maklumlah, sejak berkeluarga ni,  wajah jelita penyanyi dan pelakon terkenal ni  kian...
Soalan Paling Panas Daripada Peminat Buat Fathia Latiff. Speechless!
11

Soalan Paling Panas Daripada Peminat Buat Fathia Latiff. Speechless!

September 19th, 2014 | by Noraniza
Meskipun rambut sama hitam, apa yang terlintas dalam hati dan sanubari pasti berlainan. Bila kita melihat seseorang itu, pasti kita akan ada satu soalan yang mahu diajukan, namun mungkin tak terluah. Namun, semalam salah seorang...
Rozana Bersyukur Dapat Bertemu Anak & Awie Diarah Bayar RM900
3

Rozana Bersyukur Dapat Bertemu Anak & Awie Diarah Bayar RM900

September 18th, 2014 | by Ai
Nampaknya kisah pergolakan rumahtangga penyanyi dan pelakon terkenal, Awie dan isterinya Rozana Misbun masih lagi berlarutan. Hari ini, menerusi laporan mStar Online, Mahkamah Tinggi Syariah mengenepikan perintah hak jagaan anak...