berita

[KUIZ] Penunggang Agama Macam Hamadi Atau Pembaris Macam Nur? Peminat Nur Try Kuiz Ni!

April 19th, 2019 | by Azizi Rahman
Kuiz Hari Ini

Adakah korang pernah terfikir siapa watak yang sesuai dengan diri korang dalam drama Nur yang menjadi trending pada masa kini. Adakah korang baik seperti Ustaz Adam mahupun sejahat Ustaz Hamadi?

Jom try kuiz santai ni supaya dapat tengok watak yang sesuai dengan diri korang dalam drama Nur. Korang rasa korang layak jadi watak apa?

Watak korang dalam drama Nur

Jadi, korang dah tahu kan watak apa yang sesuai dengan personaliti diri korang. Kalau dapat yang elok, maka teruskan lah jadi lagi baik, kalau dapat yang sebaliknya, cuba ubah sikap diri tu jadi lebih positif ya.

The following two tabs change content below.

Azizi Rahman

Content Champion at Rev Asia Berhad
Jangan salah laku, nanti tumpang malu.