
Tapi lain pulak kisah lelaki ini. Dia pernah ditipu oleh seorang penjual. Laporan polis pon dah dibuat. Namun setelah 3 tahun, penjual itu menghubunginya semula untuk minta maaf dan mohon laporan polis ditarik semula. Ingat senang-senang nak tarik balik. Korang baca sendiri perbualan mereka ni.
Akaun bank dah kena block baru nak minta maaf.
Tak semudah itu nak tarik balik report.
“Kita settle sendiri tanpa lawyer”
“Nanti saya takda masa depan”
Macam kesian pun ada jugak. Tapi nasi dah jadi bubur. Dulu nak menipu tak ingat. Sekarang baru menggelupur nak minta maaf bagai. Moga kisah ini jadi iktibar buat kita. Kalau kena tipu tu cepat-cepat buat report polis ya. Supaya scam secara online ni tak berleluasa.
Kredit : Ridzuan Harun