make it senang Sep 8, 2017
Kahwin Pakai Jubah Waktu Sekolah Di Pondok & Hantaran RM1k- Lelaki Ini Kongsi Majlis Kahwin Tanpa Belanja Besar
Sesungguhnya urusan perkahwinan ni bukannya senang. Kadang-kadang perancangan dah buat bersama pasangan tetapi bila dah …
make it senang Ogos 25, 2017
Katil Roboh Kerana Gemuk, Lelaki Ini Nekad Kurus & Hilang 25kg Dalam Masa 57 Hari
Ramai orang mendefinisikan cantik apabila mempunyai bentuk badan yang langsing, kurus, tinggi dan kulit muka yang licin.…
make it senang Ogos 18, 2017
[PROMO] Kini Travel Lebih Jimat Dengan Potongan RM100 Dari AirAsiaGo, Dapatkan Kod Promo Kat Sini!
Nak travel mesti fikir bajet kan? Bila buat kira-kira, campur hotel, flight, makan, transport dan macam-macam lagi, phew…
make it senang Ogos 14, 2017
Ini Antara Sebab-Sebab Kenapa Pakai Motor Jauh Lebih Mudah Berbanding Dengan Kereta
Zaman sekarang ni memang hampir semua individu mempunyai kereta. Jalanraya pun sudah makin sesak, penuh dengan kenderaan…
make it senang Ogos 11, 2017
‘Kau Gemuk Tak Ada Orang Nak Kawan!’ – Dulu 102kg Sekarang 73kg, Ini Tips Kurus Saya
Nak kurus bukan senang! Bukan dengan sehari dua diet dah boleh kurus! Ada juga yang menganggap pergi ke gym sahaja boleh…
make it senang Ogos 8, 2017
‘Cukup La Anak Aku Hilang 2 Kali’- Dipandang Pelik & Dikata Macam Ikat Binatang, Ibu Luah Rasa Geram
Setiap ibu bapa mempunyai cara masing-masing untuk membesar serta menjaga anak mereka. Tidak lama dahulu viral apabila p…
make it senang Ogos 4, 2017
Tak Tahu Guna Tandas, Nak Duduk Dengan Ahli Keluarga- Pramugari Cerita Pengalaman Bawa Jemaah Haji
Pekerjaan sebagai pramugara/pramugari memang memerlukan kesabaran tinggi. Nak kena layan karenah penumpang yang pelbagai…
make it senang Ogos 4, 2017
Dari Tongkang Pecah Ke Flawless, Lelaki Ini Kongsi Tips Dapat Kulit Bersih Dalam Masa 6 Bulan
Selain dari wanita, lelaki juga harus jaga penampilan diri baik dari atas hingga lah ke bawah. Dalam agama juga mengatak…
make it senang Jul 31, 2017
Ganjaran Hebat Menanti Korang Bila Shopping Kat Sunway Putra Mall. Agak-Agak Dapat Apa?
Biasanya korang shopping tapi lepas shopping buat apa? Balik terus kan? Rasa rugi tak? Kalau dapat treat diri korang tu …



