berita

Netizen Tuntut Janji Lelaki Nak Bogel Jika JDT Kalah, Tahu-Tahu Dah Pakai Alat Bantuan Pernafasan

December 1st, 2021 | by Iera Zahirah
Kini Trending

Kuala Lumpur City akhirnya tamatkan kemarau 32 tahun menanti untuk menjulang kembali Piala Malaysia apabila berjaya memenangi piala berprestij itu 2-0 menentang Johor Darul Takzim (JDT) semalam.

Artikel berkaitan : Wajah Tampan Penjaga Gol KL City Curi Tumpuan, Ramai Gadis Tak Sempat ‘Pecah Ovari’ Rupanya Suami Orang!

Artikel berkaitan : Peminat KL City Tak Puas Hati Annuar Musa Nak Bawa Geng Gendang Kelantan Ke Final Piala Malaysia?

Seperti biasa, sudah tentunya ada di kalangan peminat yang akan berjanji ‘luar dari jangkaan’ hanya untuk menghangatkan lagi situasi pertemuan dua kelab pada final Piala Malaysia tersebut.

Janji untuk buka baju

Menerusi video yang dimuat naik semula oleh seorang pengguna di Twitter dikenali sebagai Mo. Anuar, memapar seorang individu yang berjanji akan membuka baju serta seluar daripada Kuala Lumpur hingga ke Johor.

Malam ni Kuala Lumpur(KL) lawan Johor. Okay macam ni bro, kalau KL boleh kalahkan Johor malam ni aku bogel dari KL sampai ke Johor bro. Bogel tau, aku bogel serius aku cakap bukan sembang punya.

Ujarnya lagi tidak pernah dalam sejarah Kuala Lumpur City kalahkan Johor Darul Takzim (JDT) di dalam mana-mana perlawan bola sepak.

Hidup JDT! Aku bogel dari KL sampai Johor tau.

Walau bagaimanapun, di ciapan yang lain lelaki berkenaan dilihat seperti sedang menerima bantuan alat pernafasan akibat sesak nafas dan memohon maaf kerana tidak dapat menunaikan janjinya.

Minta maaf tak jadi bogel KL ke Johor. Saya ada sesak nafas.

‘Siapa boleh cari lelaki ni’

Sumber : unwoar, k_izzuddin

SKIP THIS AD ×