berita

Nikmati Pemandangan Persis Jepun Dengan Harga RM58 Je! Eh.. Seriousla. Kat Mana Ni?

November 16th, 2015 | by Noraniza
Kini Trending

broga hills

Ha.. nak bercuti ke mana pula kali ni? Well, mesti korang semua teringin nak menjejakkan kaki ke negara matahari terbit kan? Tapi, almaklumlah, kosnya memang tinggi. Lebih-lebih lagi bila matawang Malaysia tak berapa nak kukuh sejak akhir-akhir ni kan.

Nah, kali ni kami nak kongsi satu tempat menarik yang mengaplikasikan konsep ala-ala Jepun gitu. Well, tak jauh mana pun. Dekat Bukit Broga je!

Pemandangan persis Jepun yang WOW!

Screen Shot 2015-11-16 at 11.40.16 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.40.45 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.41.01 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.41.17 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.46.28 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.47.12 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.47.20 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.47.50 AM

Jom berendam dalam swimming pool!

Screen Shot 2015-11-16 at 11.50.25 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.50.32 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.50.39 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.50.45 AM

Bilik pun guna konsep Jepun gitu.. Menarik!

Screen Shot 2015-11-16 at 11.52.22 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.52.45 AM

Boleh BBQ & masak-masak jugak!

Screen Shot 2015-11-16 at 11.55.13 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.55.20 AM Screen Shot 2015-11-16 at 11.55.28 AM

Kat mana ni sebenarnya? La.. Bukit Broga ke..

Screen Shot 2015-11-16 at 11.57.44 AM

Alamat: Broga Bliss Eco Garden Sdn. Bhd.
Lot 4514, Broga, Mukim Lenggeng, 71750, Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia

No tel: 013-388 7888

Harga : RM 58 per pax ( hari biasa ) – harga selepas 50% diskaun
RM 68 ( cuti sekolah & hari minggu) – harga selepas 50% diskaun

Untuk maklumat lanjut layari brogabliss.com.my

The following two tabs change content below.

Noraniza

Head Of Sponsored Content, Malay Division at Rev Asia Berhad
People will hate you, rate you, shake you and break you. But how strong you stand is what makes you! :)