berita

Latest Posts

Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sikap Sakinah?

May 30th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

20120716-055425

Umum pun tahu adik kepada Sharifah Shahira, Sharifah Sakinah kebelakangan ini kerap memuat naik video kontroversi di laman Keeknya.

Sakinah mula menjadi perhatian ramai melalui satu video di mana dia memberitahu warna pakaian dalamnya secara terang-terangan melalui akaun Keek Anzalna Nasir.

Walaupun dikecam hebat, Sakinah terus merakam dan memuat naik video-video lain. Ada sesetengahnya seperti sengaja memerli orang-orang yang mempertikaikan niatnya merakam video sebelum ini.

IMG_7562

Kalau tengok muka ayu Sakinah mesti tak sangka perangainya gila-gila

Terbaru, Sakinah telah berkongsi satu lagi video kontroversi yang menunjukkan zip seluarnya terbuka semasa sedang bercakap. Menerusi video tersebut, OHBULAN! dapati adik kepada Sharifah Shahira ini memang sengaja melakukan perkara itu namun tidak dapat dipastikan apakah niat sebenarnya.

Read More

Keek : Sharifah Sakinah Lupa Zip Seluar?

May 29th, 2013 | by Ai
Video Popular

Sharifah Sakinah

Pada tanggal 28 Mei (semalam), Sharifah Sakinah baru sahaja menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-24.

Pelakon yang pernah menimbulkan kontroversi menerusi video keek-nya sekitar awal bulan lalu bagaimanapun telah memuat naik sebuah lagi video sempena ucapan ulangtahun kelahirannya, di mana melalui paparan video tersebut Sakinah dilihat telah lupa untuk menutup zip seluarnya.

Telatah Sakinah menerusi video tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada peminat, ada antara mereka menggemari perangai ‘gila-gila’ yang ditonjolkan oleh pelakon tersebut dan ada juga sebaliknya.

Keek Sharifah Sakinah

Read More

Linda Hashim Nafi Beego Bersalah

May 29th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

6250534504_08a7f4d520

Ingat lagi tak sebelum ni pelakon dan penyanyi Beego pernah ditangkap khalwat dengan seseorang? Setelah sekian lama, kes perbicaraan itu sampai sekarang masih belum berkesudahan atas sebab-sebab tertentu.

Namun begitu, Linda Hashim, juga seorang pelakon tetap mempertahankan yang bakal suaminya itu bukan lelaki jahat seperti disangka masyarakat.

Bila orang ramai membaca ceritanya ditangkap khalwat, orang fikir dia jahat. Tanpa mengetahui cerita sebenar, orang sudah menghukum dirinya.

Saya, peguam, keluarga, dan kawan-kawannya tahu cerita sebenar, malah saya tidak pernah terfikir dia lelaki jahat.

Menganggap Beego adalah jodohnya, Linda berharap kebenaran akan terserlah satu hari nanti dan berdoa semoga tunangnya menang kes itu.

lida-beego pre wedding(1)

Foto pra-perkahwinan Linda dan Beego

Saya mendoakan agar dia menang dalam kes ini dan orang ramai akan tahu kebenarannya. Memang nasibnya begitu. Kita tidak pernah merancang perkara ini terjadi, namun saya tetap menerima segala ujian yang menimpa.

Di sebalik perbicaraan yang masih berjalan, pasangan ini tetap meneruskan niat mereka untuk berumahtangga dan sedang sibuk mempuat persiapan majlis perkahwinan.

Linda dan Beego khabarnya akan bernikah di sebuah masjid di Wangsa Maju pada 7 Jun ini dan majlis persandingan diadakan pada malam esoknya di Dataran Karyawan Finas, Hulu Klang.

Nampaknya kisah mereka ini macam tak banyak beza dengan cerita khalwat Shahrizal Jaszle kan? Tunang Shahrizal pun boleh menerima apa yang berlaku dengan tenang tapi mereka belum menetapkan tarikh perkahwinan lagi.

Sumber: Berita Harian

Foto : Shila Amzah Terima Anugerah Country Branding Award Di China

May 29th, 2013 | by Ai
Lensa Insta

Shila Amzah 7

Nampaknya sejak beroleh kejayaan menerusi pertandingan Asian Wave 2012 di Shanghai, China pada September tahun lalu, bakat yang dimiliki oleh Shila Amzah semakin dihargai dan disanjung tinggi oleh pencinta industri hiburan tempatan negara tersebut.

Terbaru, Shila Amzah dikhabarkan telah menerima anugerah Country Branding Award yang diadakan semalam dan berita gembira itu telah dikongsikan sendiri oleh penyanyi tersebut menerusi laman Instagramnya beberapa jam yang lalu.

Menerusi laman tersebut, Shila telah memuat naik sekeping gambar trofi yang tertera namanya dengan caption berbunyi :

Country branding award

Shila Amzah 10

Trofi yang dimiliki oleh Shila

Menerusi respon peminat, ramai antara mereka merakamkan ucapan tahniah serta memberi kata-kata perangsang buat penyanyi tersebut agar kerjayanya dalam industri seni suara akan terus berkembang ke peringkat yang lebih tinggi.

Read More

Kim Kardashian & Kanye West Tak Jadi Berkahwin?

May 29th, 2013 | by Ai
Hollywood

156271_kanye-west-dan-kim-kardashian_663_382

Sebelum ini banyak laporan media mengatakan yang Kim Kardashian dan teman lelakinya, Kanye West akan berkahwin dalam masa terdekat.

Tapi nampaknya cerita tu dah tak relevan lagi kerana ada laporan media mengatakan yang Kanye West telah berubah fikiran dan tak mahu mengahwini Kim Kardashian.

Kanye West dikatakan risau akan keadaan kewangannya jika mengahwini Kim kerana teman wanitanya itu seorang yang pemboros dan gemar berbelanja.

ca537e49-153c-4e33-8024-6ebd8ce0f919_kim-kardashian-pregnant-sears-hosueton-kanye-west

Kim Kardashian dan Kanye West

Read More

Saya Sudah Ada Pengganti Achik – Siti Nordiana

May 29th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Siti Nordiana-1

Anda masih ingat lagi dengan Achik (Spin)? Penyanyi ini pernah popular bersama Siti Nordiana atau Nana pada satu ketika dahulu dengan lagu-lagu mereka seperti “Memori Berkasih” dan “Mainan Cinta”.

Namun, insiden kemalangan jiwa yang melibatkan Achik pada tahun 2010 telah mengejutkan para peminat dan juga industri hiburan tempatan. Achik dan rakannya mengalami kemalangan kereta ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya dan insiden tersebut menyebabkan Achik meninggal dunia di tempat kejadian.

Hari ini, melalui laporan Media Hiburan, Siti Nordiana memberitahu bahawa dia sudah menjumpai pengganti arwah Achik iaitu Alan.

“Memang sekarang saya sudah ada pengganti Achik, tetapi bukanlah secara kekal. Jika anda mendengar suaranya, saling tak ubah seperti suara Achik, tambahan dia adalah peminat kami berdua.”

Siti Nordiana turut menjelaskan bahawa mereka pertama kali bertemu ketika dia penyanyi ini membuat persembahan di sebuah pusat beli-belah. Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week