berita

Latest Posts

Pesanan Neelofa Untuk Bakal Anak. Wah, Dah Berfikiran Jauh Ya!

September 22nd, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-09-22 at 11.22.47 AM

Teringat lagi masa kecil-kecil dulu suka main buai sambil nyanyi lagu ‘aku nak kahwin dengan anak raja’. Tapi, sayangnya mungkin Neelofa yang bertuah dapat bersuamikan kaum kerabat kan.

Walaupun gosip tersebut masih enggan dijawab oleh pengacara cantik ini, ramai peminatnya memang teruja untuk menantikan penjelasan daripada mulut Neelofa sendiri.

Ha… tapi apa yang lebih menarik, pagi ni Neelofa ada memuat naik pesanan paling sweet untuk anaknya kelak. Eh.. da macam ada bau nasi minyak je ni.. Huhu.

Read More

#AF2014 : Stacy Sentap Juri Juara Didakwa Pekak?

September 22nd, 2014 | by Ai
Kini Trending

10320273_752463321492794_7915001139990951022_n

Malam tadi konsert ke-3 Akademi Fantasia 2014 bertemakan ‘Hit Fantasia’. Tapi, kenapa Mira terdengar-dengar persembahan mereka persis bintang-bintang AF ek?

Konsert dimulakan dengan persembahan Adel, okaylah, lagu rancak mungkin agak sukar untuk ditukar originality. Namun, kenapa nyanyian pelajar #AF2014 yang lain pun kedengaran seperti penyanyi asal? Apa sudah jadi?

Takkan pelajar-pelajar ni tak ambil iktibar dengan nasihat dan teguran yang diberikan oleh cikgu-cikgu mereka minggu lepas? Hmmm, saja bikin panas Mira ni. Hehehe.

Artikel Berkaitan : AF2014 : Tenaga Pengajar Kata Pelajar Kurang Disiplin, Malas & Tak Profesional!

Read More

Dato’ Siti Nurhaliza Nasihatkan Shila Amzah Fikir Panjang

September 22nd, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Dato-Siti-Nurhaliza-Live-In-KLCC-17

Ha… kan betul apa yang kami coretkan minggu lalu mengenai peminat fanatik tak bertempat. Baru je tulis, dah muncul isu yang seangkatan dengannya.

Artikel Berkaitan: Apa Jadi Bila Peminat Lebih Sudu Daripada Kuah?

Apa lagi kalau bukan pasal isu peminat fanatik yang dilihat obses dengan selebriti kegemaran mereka sehinggakan memfitnah selebriti lain. Bukan calang-calang artis ya yang difitnahnya, Dato Siti Nurhaliza pula tu!

Ceritanya macam ni, ada seorang peminat Shila Amzah telah menimbulkan kontroversi apabila mendakwa Dato’ Siti membeli hadiah untuk para wartawan, kononnya nak ‘merasuah’ la kiranya.

Read More

Sejoli Menang Besar Di Anugerah Lawak Warna 2014. Tahniah!

September 20th, 2014 | by Ai
Kini Trending

IMG-20140919-WA0034

Hai! Dah agak lama rasanya kita tak menonton majlis anugerah kan? Tapi nampaknya malam ini kita sekali lagi menyaksikan seluruh warga pelawak dan golongan yang menghasilkan karya komedi diiktiraf menerusi Anugerah Lawak Warna 2014.

Kalau anda masih ingat, filem Istanbul Aku Datang berjaya membawa pulang trofi Filem Terbaik, Pelakon Komedi Wanita Terbaik Filem (Lisa Surihani), Lakon Layar Komedi Filem Terbaik dan Pengarah Komedi Terbaik (Bernard Chauly) pada tahun lepas.

Read More

Foto Manja Dato’ Siti Nurhaliza & Suami Mengundang Jealous

September 19th, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Dato-Siti-Nurhaliza-26-630x420

Nampaknya jalinan cinta antara penyanyi tersohor tanah air, Dato’ Siti Nurhaliza dan suaminya, Dato’ K memang tetap utuh seperti di awal perkahwinan mereka.

Baru sahaja menyambut ulangtahun perkahwinan mereka ke 8 pada bulan Ogos yang lalu, sekeping foto Dato’ K bermanja dengan Dato’ Siti jadi tumpuan peminat.

Sila jangan jealous ya dengan keintiman pasangan favourite ramai ni. Mana taknya, Dato’ K siap baring berbantalkan peha Dato’ Siti lagi tau! Sweet!

Read More

Foto Remy Ishak Di Padang Pasir Begitu Seksi

September 19th, 2014 | by Ai
Lensa Insta

Screen Shot 2014-09-19 at 11.25.39 AM

Dalam banyak-banyak tempat menarik, mana destinasi yang korang rasa nak pergi bercuti sekarang? Haa, dah nak hujung tahun ni, mesti korang pun sedang merancang percutian seperti kami kan.

Eh eh, kami bukan nak cakap mengenai percutian sebenarnya, kami nak becerita mengenai percutian aktor kacak ala ala hero Malaya di India. Siapa lagi kalau bukan Remy Ishak.

Kalau korang mengikuti perkembangan Remy, mesti korang tahu Remy berada dimana sekarang kan. Malah, kalau lihat pada Instagramnya, banyak foto-foto menarik yang dikongsikan tau!

Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week

Shout Out!