berita

Latest Posts

Foto Manja Dato’ Siti Nurhaliza & Suami Mengundang Jealous

September 19th, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Dato-Siti-Nurhaliza-26-630x420

Nampaknya jalinan cinta antara penyanyi tersohor tanah air, Dato’ Siti Nurhaliza dan suaminya, Dato’ K memang tetap utuh seperti di awal perkahwinan mereka.

Baru sahaja menyambut ulangtahun perkahwinan mereka ke 8 pada bulan Ogos yang lalu, sekeping foto Dato’ K bermanja dengan Dato’ Siti jadi tumpuan peminat.

Sila jangan jealous ya dengan keintiman pasangan favourite ramai ni. Mana taknya, Dato’ K siap baring berbantalkan peha Dato’ Siti lagi tau! Sweet!

Read More

Foto Remy Ishak Di Padang Pasir Begitu Seksi

September 19th, 2014 | by Ai
Lensa Insta

Screen Shot 2014-09-19 at 11.25.39 AM

Dalam banyak-banyak tempat menarik, mana destinasi yang korang rasa nak pergi bercuti sekarang? Haa, dah nak hujung tahun ni, mesti korang pun sedang merancang percutian seperti kami kan.

Eh eh, kami bukan nak cakap mengenai percutian sebenarnya, kami nak becerita mengenai percutian aktor kacak ala ala hero Malaya di India. Siapa lagi kalau bukan Remy Ishak.

Kalau korang mengikuti perkembangan Remy, mesti korang tahu Remy berada dimana sekarang kan. Malah, kalau lihat pada Instagramnya, banyak foto-foto menarik yang dikongsikan tau!

Read More

Tasha Shilla Bengang Dituduh Berasmara Di Lokasi Penggambaran

September 19th, 2014 | by Ai
Isu & Kontroversi

Pelancaran-Stesen-Radio-Baru-KL-25

Sejak bercinta dengan peninju Muay Thai bernama Han ni, banyak cerita kontroversi membabitkan pasangan ini. Lepas satu, satu kami dengar.

Terbaru, pasangan ini didakwa melakukan adegan asmara ketika Tasha sedang menjalani penggambaran drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna.

Hmm, macam mana pula khabar ni keluar ya? Namun, kata empunya diri, Tasha tak mahu mengulas mengenai perkara ini selagi dia tidak bertemu dengan individu yang menyampaikan cerita tersebut.

Read More

Amar Baharin & Izreen Azminda Terus Bercinta

September 19th, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-09-19 at 11.38.09 AM

Anda suka atau tidak jika pelakon kacak, Amar Baharin dan hot mama, Izreen Azminda yang mula meletop menerusi drama Kerana Terpaksa Aku Relakan (KTAR) ini meneruskan kisah percintaan mereka?

Mana taknya, walaupun drama KTAR dah lama menutup tirai, pasangan ini terus dihambat kisah percintaan. Menerusi foto-foto yang dimuat naik ramai yang menyangka bahawa pasangan ini sedang dilamun cinta.

Tapi, macam biasalah, mereka ni macam main tarik tali dengan media apabila diajukan soalan sedemikian .Tapi,hari ni kami ada berita baik buat anda semua sebab dengar khabarnya Amar dan Izreen akan terus bercinta! Awww, so sweet!

Read More

Elyana Komen Isu Buka Tudung

September 19th, 2014 | by Ai
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-09-18 at 11.31.33 PM

Rasanya dah lama kita tak dengar mengenai penyanyi comel yang popular dengan lagu ‘Niat’ ni kan. Siapa lagi kalau bukan Elyana.

Maklumlah, sejak berkeluarga ni,  wajah jelita penyanyi dan pelakon terkenal ni  kian sepi dalam industri hiburan tempatan. Sibuk kot jaga anak perempuannya yang comel tu. Hehe.

Tapi, tak ada angin tak ada ribut, tiba-tiba kami dengar gosip Elyana yang dikatakan dah berhijab kini free hair semula. Biar betul?

Read More

Soalan Paling Panas Daripada Peminat Buat Fathia Latiff. Speechless!

September 19th, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

ARIANA-ROSE-Drama-PC-44-630x420

Meskipun rambut sama hitam, apa yang terlintas dalam hati dan sanubari pasti berlainan. Bila kita melihat seseorang itu, pasti kita akan ada satu soalan yang mahu diajukan, namun mungkin tak terluah.

Namun, semalam salah seorang pengikut Instagram pelakon cantik, Fathia Latiff dilihat telah melontarkan soalan yang agak panas kepada pelakon itu.

Malah, soalan sensitif itu disambut pula dengan jawapan daripada beberapa orang followersnya yang lain. Tidak dinafikan, soalan itu ada asasnya dan sedikit sebanyak mungkin terkesan kepada semua orang. Semua ya!

Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week

Shout Out!