berita

Latest Posts

Saya Sangat Puas Hati – Nash (Lefthanded) Respon Kes Sosilawati

May 27th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Nash Lefthanded-5

“Syukur Alhamdulillah, saya rasa sangatlah berpuas hati dengan keputusan yang diberikan oleh pihak mahkamah itu sendiri. Saya rasa ini sangat adil.”

Itulah antara kenyataan yang dikeluarkan sendiri oleh Nash, yang juga merupakan bekas suami kepada pengasas produk kecantikan, Allahyarham Sosilawati.

Nash yang ditemui pada petang Jumaat lepas di sidang akhbar One Nite Only, Royale Chulan Hotel turut meluahkan perasaan simpatinya terhadap perkara yang berlaku.

“Saya seperti rakyat Malaysia lain jugalah, yang pertama ini adalah merupakan satu jawapan kepada penjenayah-penjenayah yang ada dalam negara ini. Jika ini anda buat, inilah hukumannya.

“Macam saya yang pernah mengenali dan pernah berkahwin dengannya, walau apa pun, saya tetap bersimpati dengan apa yang berlaku,” tambah Nash lagi.

Nash Lefthanded-6

Ditanya mengenai hubungan bersama keluarga bekas isterinya itu, Nash memberitahu bahawa dia hanya mengambil tahu serba sedikit tentang mereka dan mengakui hubungannya bersama adik bekas isterinya masih kekal baik. Read More

Saya Tak Ada Kena Mengena Dengan Cincin Itu – Adira

May 27th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Adira -8

Jika sebelum ini pihak media pernah melaporkan bahawa pelakon dan penyanyi yang berasal dari Singapura, Aliff Aziz menanam sepasang cincin yang pernah menjadi tanda ikatan cintanya dengan bekas kekasih sebagai cara untuk melupakan kenangan-kenangan manis bersama, akan tetapi lain pula buat penyanyi genit, Adira.

Adira yang sebelum ini pernah digosip bercinta dengan Aliff Azizi telah menafikan dakwaan kononnya cincin yang ditanam oleh pelantun lagu Jangan Ganggu Pacarku itu adalah miliknya dan menegaskan bahawa dia tidak mahu komen lebih lanjut mengenai perkara sebegitu.

Saya tak ada nak komen apa-apa. Benda macam ini pun saya tak nak ambil tahu sangat. Mungkin itu hak dia untuk buat benda-benda macam itu, tapi bagi saya sendiri perkara-perkara macam itu saya rasakan dah cukup untuk kongsi apa-apa kepada umum.

Saya pun tak ada kena mengena dengan cincin itu. Itu cincin kepunyaan Aliff sendiri. – Ujar Adira sewaktu bertemu di sidang media Akademi Fantasia 2013 baru-baru ini.

Cincin Aliff Aziz

Cincin yang ditanam oleh Aliff Aziz

Beralih kepada persoalan mengenai cincin yang pernah dipakai oleh Adira dan Aliff menerusi sebuah foto dilaman Instagram penyanyi tersebut pada Februari lalu, Adira telah menegaskan bahawa cincin yang dipakai olehnya pada ketika itu langsung tiada kaitan dengan cincin yang ditanam oleh Aliff.

Read More

Ada Seseorang Di Hati Saya – Johan As’ari

May 27th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Johan04

Sebelum ini pelakon berbakat, Johan As’ari pernah digosipkan bercinta dengan Nabila Huda namun kedua-duanya mengatakan yang mereka hanyalah kawan baik.

Tidak lama selepas tu, Nabila mendedahkan teman lelaki barunya iaitu Nas-T dan baru-baru ini Johan juga mengakui yang hatinya kini milik seseorang tetapi enggan mendedahkan siapa wanita yang dimaksudkan itu.

Apa yang saya boleh kongsi setakat ini, ada seseorang di hati saya. Dia kakitangan syarikat penyiaran dan kami sudah kenal sejak dua tahun lepas. Selepas pulang dari Makkah, tak sangka saya bertemunya semula dan kami jadi rapat.

Johan juga menyatakan antara sebab dia tertarik dengan wanita itu adalah kerana si dia pandai menjaga solat.

Apabila seseorang isteri itu menjaga solat, maka rumah tangga itu akan bertambah seri kerana doa seorang isteri itu dimakbul Ilahi. Sudah tentu dia akan mendoakan yang baik-baik buat suaminya.

Selain itu, dia seorang yang mengambil berat dan prihatin. Saya jujur mahu menyuntingnya dan sedang berusaha ke arah itu. Insya-Allah, seandainya ada jodoh, adalah berita gembira nanti dan saya akan maklumkan kepada rakan media serta peminat.

Nampaknya Johan bersungguh-sungguh untuk mendirikan masjid dengan wanita bertuah ini. Kami doakan semoga niat baik mereka dipermudahkan. Orang kata perkara yang baik jangan dilengahkan, betul tak?

Source: Malaysian Digest

Fouziah Gous Bakal Tunang Minggu Ini

May 27th, 2013 | by Ai
Kini Trending

Fouziah GousWah, nampaknya pertengahan tahun 2013 ini banyak berita gembira yang bakal menyusul.

Semalam, OHBULAN! telah menerima panggilan untuk jemputan perkahwinan Izzue Islam pada 2 Jun nanti. Hari ini pula, menerusi Berita Harian pula, Fouziah Gous dikhabarkan bakal mengikat tali pertunangan pada 1 Jun ini.

Pelakon berusia 30 tahun ini pertama kali mendedahkan kekasihnya, Md Zhafran Md Yusof, sekitar bulan April lepas dan mereka berdua juga merupakan rakan kongsi perniagaan.

Menurut laporan tabloid yang sama, pasangan ini hanya akan mengikat tali pertunangan selama 3 bulan sebelum melangsungkan pernikahan pada bulan September ini.

Fouziah dalam temubualnya menjelaskan, dia lebih mempercayai percintaan selepas berkahwin dan tidak suka membuang masa dengan bercinta.

“Zhaf kenal perangai saya. Dia tahu saya jenis yang tidak suka membuang masa ketika bercinta. Saya lebih percaya kepada percintaan selepas berkahwin, disebabkan itu, dia melamar walaupun baru beberapa bulan kami bercinta.”

Fouziah Gous & kekasih

Antara beberapa gambar awal kekasih Fouziah sewaktu pertama kali didedahkan pada umum.

Fouziah Gous dan bakal suami

Bakal suami Fouziah juga mempunyai lesen kapal terbang. Cool kan?

Read More

Zahid AF2 Akhiri Zaman Bujang Jun Depan

May 27th, 2013 | by Ai
Kini Trending

untitled-31

Penyanyi dan penyampai radio Era.fm, Zahid Baharudin atau lebih dikenali sebagai Zahid AF2 akui akan mengakhiri zaman bujangnya bersama gadis pilihan, Sarah Julifa pada bulan Jun ini.

Zahid ketika ditemui di sidang media Akademi Fantasia 2013 minggu lalu telah menyatakan bahawa dia mengambil keputusan untuk mengakhiri zaman bujang pada usia 33 tahun kerana merasakan masanya sudah tiba untuk dia menggalas tanggungjawab sebagai seorang ketua keluarga dan tidak mahu melengahkan perkara penting tersebut.

Dua-dua majlis kita akan buat di Teluk Intan, Perak sebab dia pun orang Teluk Intan juga.

Sebenarnya kami kenal masa raya tahun lepas. Kali ini memang kenal tak lama sebab saya rasa kalau bercinta lama-lama ni ada setengah perhubungan menjadi dan ada yang tidak. Tapi bagi saya kalau berkawan lama-lama tak bolehlah, sebab rasa macam tak ada hala tujuan.

Jadi, biar saya tetapkan bila nak kahwin dan boleh bersedia untuk semuanya.

Read More

Keek : Hubungan Shahrizal Jaszle Dan Tunang Masih Baik

May 27th, 2013 | by Ai
Isu & Kontroversi

Shahrizal Jaszle

Setelah apa yang berlaku kepada Shahrizal Jaszle baru-baru ini, ramai yang bertanyakan tentang keadaan hubungan pelakon itu dan tunangnya, Redzwani Puteri.

Ada juga desas-desus mengatakan yang hubungan mereka retak dan sudah tidak lagi bersama. Namun dakwaan itu ternyata tidak benar sama sekali apabila Shahrizal dengan gembiranya memuat naik video dia sedang meluangkan masa bersama tunang kesayangan semalam ke laman Keek.

Screen Shot 2013-05-27 at 12.34.39 AM

Ini bukti hubungan mereka masih baik

Video yang berdurasi 36 saat itu menunjukkan yang pasangan itu sedang bahagia bergelak tawa sambil menunggu menu yang dipesan sampai.

Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week