berita

Latest Posts

Joe Flizzow Imbas Kenangan Bersama Malique Dalam ‘Apa Khabar’

July 2nd, 2014 | by Noraniza
Video Popular

Screen Shot 2014-07-02 at 12.37.42 PM

“Kadang kala waktu berhenti, ku toleh ke sisi, engkau tiada di sampingku, tapi lebih seringkali bertemu dalam mimpi, semuka dengan sahabatku, aku tanya apa khabar.”

Mesti ramai yang sudah pun mendengar lagu ini dimainkan di corong-corong radio bukan? Untuk pengetahuan anda, lagu berjudul Apa Khabar ini didendangkan oleh Joe Flizzow dan SonaOne.

Namun, apa yang lebih istimewa, jika dihayati keseluruhan lirik lagu ini, ia bagaikan memberi mesej kepada Malique bahawa Joe Flizzow merindui zaman kegemilangan ‘Too Phat’ suatu ketika dulu.

Read More

I Am A Princess At Home – Sharifah Aleya Mengandung Lagi. Tahniah!

July 2nd, 2014 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-07-02 at 11.14.56 AM

Buat mereka yang sememangnya pendengar setia stesyen radio Hot FM, pasti akan sedia maklum bahawa wanita ini memang petah bercakap. Keletahnya sering kali menjadi penghibur tatkala memandu, lagi pula kalau jammed.

Namun, dalam diam rupanya Leya kini sedang hamil lagi! Maknanya bayi ini bakal menjadi anak ketiganya selepas melahirkan kembar Aza Ameena dan Asha Ameena daripada hasil perkahwinannya yang lalu.

Berkongsi perasaan teruja, Leya memberitahu bahawa dia dijangka bakal melahirkan bayinya pada tanggal 9 Januari tahun hadapan.

Read More

Apa Salah Saya? – Emma Sangkal Dakwaan Jadi Punca Kemelut Zizan & WireFame

July 2nd, 2014 | by Ai
Isu & Kontroversi

emma

Korang mesti dah tahu mengenai konflik yang melanda syarikat WireFame Entertainment (WFE) yang diterajui oleh Zizan Razak dan rakan kongsinya, Marina Juki kan?

Dek kerana persengketaan mereka yang belum ada kesudahan tu, tiba-tiba nama buah hati Zizan, Emma Maembong disebut-sebut dan kononnya dialah punca segala masalah yang berlaku.

Artikel Berkaitan: Masalah Zizan Razak, Marina & WireFame : Betul Ke Emma Jadi Punca?

Kami pun pelik juga dengan khabar angin yang diterima, iyalah, jika benar apa yang dicanang, sepatutnya Emma tidak boleh masuk campur dalam urusan syarikat mahupun menjadi batu api. Betul tak?

Read More

Ikhwan Hot FM Putus Tunang Lagi Sekali. Mana Silapnya?

July 2nd, 2014 | by Ai
Isu & Kontroversi

DSC_0026

Siapa sangka, disebalik kepetahan berkata-kata dan keletahnya yang bersahaja ketika mengacara, rupa-rupanya Ikhwan Hot FM menyimpan satu rahsia besar dalam hatinya.

Namun, akhirnya rahsia itu terbongkar apabila Ikhwan memaklumkan bahawa dia sudah pun memutuskan tali pertunangan dengan wanita bernama Natasha Nadya yang dikatakan merupakan seorang bekas pramugari.

Tapi, apa yang lebih sedih, ini bukanlah kali pertama Ikhwan putus tunang ya! Sebelum ini dia juga pernah mengalami pengalaman pahit yang sama tetapi dengan wanita berbeza. Nak buat macam mana, belum sampai jodoh mungkin?

Read More

Neelofa Nekad Bertudung Selepas Berdoa Memohon Petunjuk

July 2nd, 2014 | by Ai
Kini Trending

313

Ramai yang tak menyangka bahawa selebriti yang tengah popular sekarang ini, Neelofa telah mengambil keputusan untuk berhijrah sepenuhnya dengan bertudung litup.

Sebelum ini peminat pernah melihat dia bertudung sewaktu muncul mengacarakan rancangan Meletop tapi ianya sekadar menghormati peristiwa Isra’ Mi’raj.

Bagaimanapun sejak tibanya bulan puasa kali ini, Neelofa nekad memakai tudung bermula dari Ramadhan kedua tempoh hari. Bertambah cantik berserilah Neelofa lepas ni.

Read More

BROS Lancar Botol Air Lebih Funky Sesuai Untuk Jiwa Remaja Macam Anda

July 2nd, 2014 | by Ai
Make-It-Senang

04-Terence-Lee-Business-Development-Director-of-BROS-Living-Wing-Sdn.-Bhd.-posing-with-the-newly-launched-10th-range-Kristal-Klear-series-600x350

Terence Lee menampilkan siri rangkaian Kristal Klear

Tak sangka dah sepuluh tahun jenama botol air, BROS berada di pasaran tempatan. Ingat lagi masa mula-mula botol air ni diperkenalkan pada tahun 2004, berebut orang nak beli sebab setiap botol dicorakkan dengan lukisan dan warna-warna menarik.

Dan untuk tahun yang kesepuluh ini, BROS semakin komited dalam menghasilkan lebih banyak rekaan baru menerusi siri rangkaian Kristal Klear.

Dengan adanya penambahan baru ini, pengguna mampu berbangga bersama botol air berciri individualistik, berwarna-warni dan artistik.

Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week

Shout Out!