berita

Latest Posts

Fouziah Dedah Status Cinta Dan Foto Bersama Kekasih

April 25th, 2013 | by Ai
Lensa Insta

Fouziah Ghous 1

Wow! Selepas gosip demi gosip, spekulasi demi spekulasi, akhirnya pelakon berusia 31 tahun ini mendedahkan statusnya serta wajah kekasih yang selama ini disorok.

Boleh dikatakan sebagai artis yang kekal awet muda dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar, Fouziah Ghous menerusi sebuah majalah hiburan tempatan menjelaskan dia kini sedang menjalin hubungan cinta bersama seorang lelaki yang juga merupakan rakan kongsi perniagaannya.

“Kami hanya kenal sebagai kawan yang mana mahu berbincang untuk menjalankan perniagaan sarang burung. Tanpa disedar, bisnes yang kami jalankan bersama membawa hubungan kemi ke satu tahap yang lain pula.” – dipetik dari majalah Media Hiburan.

Fouziah Ghous

Fouziah dalam laporan yang sama turut mendedahkan bahawa dia dan kekasihnya akan membawa hubungan mereka ke jinjang pelamin dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk menamatkan status solo masing-masing.

“InsyaAllah, jika tidak ada aral melintang saya akan berkahwin tahun ini juga. Semuanya sudah dalam perancangan, tinggal masa sahaja. Read More

Foto : Fizo Omar Bawa Tasha Shila Bercuti Ke Paris?

April 25th, 2013 | by Ai
Lensa Insta

Fizo Omar 1

Beberapa jam lalu, pelakon dan pengacara terkenal Fizo Omar difahamkan telah terbang ke kota Paris bersama tiga artis popular lain iaitu Tasha Shila, Nur Fatiya dan Aiman Hakim Ridza.

Menerusi laman Twitter milik pelakon tersebut, Fizo telah memaklumkan bahawa mereka berempat merupakan antara penumpang pertama yang di beri peluang untuk merasai sendiri pengalaman terbang dari Kuala Lumpur ke Paris dengan menaiki pesawat Air France.

Berikut merupakan beberapa foto yang telah dikongsikan oleh Fizo melalui laman Instagram-nya.

b5404462ace111e2a54722000a9f1597_7

Amboi, bukan main lagi Fizo posing depan Eiffel Tower. Dah macam iklan cuti-cuti Paris pula. :)

422f79baace711e28b8022000aaa0a1f_7

Cantik skirt Tasha. Senang, boleh dipadankan dengan pelbagai baju.

d6d9cf0eacd111e2939222000a9f1385_7

Seronoknya dapat borong barang LV.

Apa pun, bagi anda yang masih belum puas tengok gambar Fizo dan Tasha Shila, jom layan lagi 13 foto mereka selepas ini.

Read More

Foto Hot Erin Malik Bercuti Di Bali

April 24th, 2013 | by Ai
Lensa Insta

Erin Malek Bercuti di Bali

Beberapa jam lalu, Erin Malek telah kongsikan beberapa foto lamanya sewaktu bercuti di Bali menerusi laman Instagram.

Melalui foto-foto yang dipaparkan, nampaknya pelakon wanita tersebut bukan berada di sana berseorangan, malah turut ditemani oleh adiknya Afiqah Malek dan rakan mereka Azizul Helmy.

Erin Malek & adik di Bali

Sungguh berbeza panampilan Erin dengan adiknya bukan? :)

Erin malek bercuti di Bali 2

Gaya posing semua lebih kurang je. Kebetulan atau memang dah plan?

Erin Malek bercuti di Bali

Eh, Erin berlari ke jogging ni?

Seronokkan tengok mereka bercuti. Macam-macam tempat mereka pergi. Agak-agaknya banyak tak barang yang mereka borong kat sana?

Read More

Shinhwa Sertai Girls Generation Di 2013 Asia Super Showcase

April 24th, 2013 | by Ai
Kini Trending

Shinhwa

Bagi peminat-peminat K-Pop tempatan, inilah peluang bagi anda untuk menemui kumpulan K-Pop yang sudah 15 tahun bertapak dalam industri hiburan Korea iaitu kumpulan Shinhwa.

Dianggotai oleh enam orang ahli iaitu Eric Mun, Lee Min-woo, Kim Dong-wan, Shin Hye-sung, Jun Jin, dan Andy Lee, kumpulan ini bakal membuat persembahan buat pertama kalinya di Malaysia dan akan turut memeriahkan konsert “2013 Asia Super Showcase” yang akan diadakan di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur.

Berita ini diumumkan sebentar tadi oleh Universal Music Malaysia yang turut bekerjasama dengan Marctensia Concerts.

Untuk pengetahuan anda, kumpulan Shinhwa telah ditubuhkan pada tahun 1998. Mereka kemudiannya telah memilih untuk bergerak solo pada tahun 2008 sehingga mengambil keputusan untuk bergabung semula pada tahun 2011. Ahli kumpulan Shinhwa juga berumur dalam lingkungan 32-34 tahun. Read More

Foto : Romantiknya Nabila Huda & Nas-T Bercuti Di Australia

April 23rd, 2013 | by Ai
Lensa Insta

90decc12a8ac11e2a57122000a1fbe0e_7

Pada 17 April lalu pelakon berbakat, Nabila Huda telah terbang ke Australia bersama kekasih hatinya, Nas-T bagi menjalani penggambaran sebuah cerita arahan Erma Fatima berjudul “Destini Cinta.”

Nampaknya bukan mereka berdua sahaja, malah beberapa pelakon terkenal seperti Umie Aida, Pekin Ibrahim, Erra Fazira serta Zul Ariffin turut berada di sana.

e9dfde52a8a511e28dc022000a1f8c21_7

Menerusi foto yang dipaparkan nampaknya Nabila Huda dan Nas-T telah sempat juga berkunjung ke Dreamland. Wah, bukan main sepadan lagi pasangan kekasih ini bukan?

Jika dilihat daripada caption yang ditulis oleh Nabila, pelakon ini seolah-olah berharap agar hubungannya bersama aktor tersebut akan terus berkekalan sampai bila-bila seperti kisah cinta kartun Shrek dan Fiona. Wow, so sweet kan?

9eb8563ca7e411e282a322000a1f9709_7

Seronoknya kalau dapat naik cruise bersama kekasih hati.

eb8d7728a70611e29b0e22000a9f12cb_7

Bukan main bergaya lagi Nabila Huda dan Nas-T berposing. Dah macam ala-ala model pakaian gitu!

c39a25c8a7b411e29a6e22000a1fab27_7

Kisah cinta mereka sering menjadi bualan hangat peminat.

05f35cbca75311e2a61a22000a9e06f0_7

Nabila Huda memeluk mesra teman lelakinya.

Wah, bukan main seronok lagi mereka ya. Disini, kami selitkan 44 keping foto selebriti-selebriti sepanjang mereka di sana.

Read More

Trailer KIL : Kerana Cinta Pertama, Dia Batalkan Niat Bunuh Diri

April 23rd, 2013 | by Ai
Filem Tempatan

Screen Shot 2013-04-23 at 11.22.47 AM

Kali terakhir kami menonton trailer dari filem tempatan yang berkualiti seperti ini rasanya adalah trailer filem Sepi, arahan Khabir Bhatia.

Namun kini, Grand Brilliance dengan kerjasama Flux Visual Lab telah menerbitkan sebuah filem bertajuk ‘Kil’, menampilkan muka yang jarang dilihat seperti Redza Minhat dan juga Cristinna Suzzane sebagai tunjang utama filem ini.

Menerusi trailer yang ditayangkan, filem ini berkisarkan tentang sebuah organisasi yang diwujudkan untuk mereka yang ingin membunuh diri. Segala keputusan yang dibuat, tidak boleh ditarik semula. Namun, kerana cinta pandang pertama, semuanya berubah. Apakah yang akan terjadi selepas itu?

Screen Shot 2013-04-23 at 11.23.02 AM

Menariknya dalam trailer ini, teknik sinematografi serta mood pencahayaannya memberikan satu kepuasan dan perasaan yang menusuk kedalam jiwa penonton. Skor muziknya yang bertepatan dengan scene juga memberikan satu pengalaman baru kepada para penonton untuk menjiwai filem ini. Read More

Subscribe Youtube OHBULAN! Banyak Video Best!

Top Posts This Week

Shout Out!