berita

Pelik Didengar, Sedap Bila Dipandang.. Nasi 7 Benua Di Bayan Lepas Ini Pasti Menarik Perhatian Anda!

October 6th, 2015 | by Ash Nordin
MyResipi

7 benua

Seperti mana yang kita tahu, kat Malaysia ni ada bermacam-macam jenis nasi. Contohnya nasi dagang, nasi ambeng, nasi kerabu, nasi lemak, nasi ayam dan banyak lagi.

Tapi pernahkah anda cuba nasi 7 benua? nasi yang pelbagai warna. Dengar macam pelik kan? Haa jom kita ushar sikit gambar-gambar nasi 7 benua yang confirm buat korang tertelan air liur ni!

Mak aihh.. terliur kami tengok!

Screen Shot 2015-10-06 at 11.52.59 AM

Screen Shot 2015-10-06 at 12.03.03 PM

Screen Shot 2015-10-06 at 11.54.47 AM

Haa korang tengok la sendiri gambar-gambar di atas ni. Nampak sedap gila kan? Kami tak perani nak pandang lama-lama sebab takut dimakannya nanti screen laptop kami ni.. Over tak? Hehe

Amboii bukan main selera lagi..

Screen Shot 2015-10-06 at 11.54.32 AM

Screen Shot 2015-10-06 at 11.54.07 AM

Kemain fokus akak kat atas ni makan nasi 7 benua ni. Sedap sangat la tu. Bagi anda yang nak sangat cuba makan nasi ni, anda boleh la berkunjung seperti alamat di bawah ni;

Alamat: Nasi 7 Benua Stadium Sg Ara, Bayan Lepas, Pulau Pinang

Sumber: Facebok Nasi 7 Benua at Stadium Sg Ara

The following two tabs change content below.