berita

Pengalaman Mistik Lelaki Diekori Penggali Kubur & Tok Imam. Seramnya!

November 30th, 2018 | by Danial
Shout Out!

Perkongsian pengalaman kejadian mistik lelaki ini sangat mengejutkan. Setiap orang pasti mempunyai pengalaman mistik masing-masing. Ada cerita mistik di tandas sekolah, bangunan lama, dalam hutan dan macam- macam lah setahu admin.

Tapi pengalaman mistik kali ini berbeza pulak tau, sebab pengalaman mistik lelaki ini terjadi di dalam kereta sewaktu dia pulang kerja di satu jalan lama! Apa yang terjadi? Jom tengok video kat bawah ni.

Oh rupanya lelaki dalam video ini diekori Penggali Kubur dan Tok Imam sebab  dia main mesej sambil memandu. Fuh, sampai macam tu sekali kalau sengaja dekatkan diri dengan kematian.

Korang Mampu Buat Lebih Baik!

Video ini dibawakan oleh Yoodo, sebuah syarikat plan data internet yang telah menggegarkan industri telco sejak dilancarkan pada awal tahun ini. Dengan Yoodo, korang boleh menetapkan plan data internet mengikut kemahuan korang sendiri. Senang cerita, korang hanya perlu spend apa yang diperlukan. Dasyatkan? Jimat weyh.

Bagi korang yang berminat nak cuba plan data yang jimat macam ni, boleh terus klik sini.

Pilihan di atas tangan anda. Korang mampu buat lebih baik.

#youdoitbetter