berita

[VIDEO] Perangai Bila Masuk Kelas Sejarah

August 10th, 2017 | by megat syamim
Kini Trending

Apa perasaan korang bila masuk kelas yang korang tak minat? Tapi nak tak nak korang kena hadap jugak.

Contohnya kelas sejarah, asyik membaca je. Haa masa tulah datang idea-idea nakal macam diorang ni.

Kalau tak korang mesti kawan-kawan korang yang buat macam ni kan?

Haha..macam-macam perangai! Tapi yalah budak-budak sekolahkan. Masih tak matang. Bila dah besar nanti barulah korang tau betapa pentingnya sejarah dalam diri kita sendiri.

Jom tag kawan-kawan korang yang perangai macam ni. Kalau berani tag cikgu sejarah korang sendiri. Amacam?

The following two tabs change content below.

megat syamim

"Kadang-kadang kita kena lepaskan benda yang baik, untuk dapatkan yang lebih baik."