berita

Tiz Zaqyah Kembali Ke Dunia Twitter Kerana ‘Dihasut’ Erma Fatima?

July 20th, 2012 | by Ai
Kini Trending

Lagi-lagi dari dunia Twitter, masih melibatkan Erma Fatima, Tiz Zaqyah kini kembali ke dunia Twitter.

Umum tahu sebelum ini Tiz Zaqyah pernah mempunyai akaun Twitter bernama @TizTizTiz namun dia telah berhenti menggunakan akaun Twitter-nya atas sebab tertentu. Disebabkan itu, timbul beberapa persoalan dari pihak media dan juga para peminat tentang mengapa Tiz Zaqyah membuang akaun Twitter-nya itu.

Berita baik untuk para peminat Tiz, semalam selebriti kecil molek ini telah mengaktifkan akaun Twitter baru bernama @IamTizzaqyah. Namun, ada berita buruk pula disebaliknya. Kemungkinan untuk Tiz Zaqyah menyahaktif akaun barunya ini semula adalah besar. Didalam akaun Facebook Tiz, dia telah mengumumkan bahawa dia sudah mempunyai akaun Twitter baru dan hanya membukanya untuk sementara sahaja.

Menurut satu komen oleh peminat, kemungkinan besar Tiz Zaqyah mengaktifkan akaun Twitter barunya kerana dipengaruhi oleh Erma Fatima.

Apa yang menarik, walaupun baru sahaja 8 jam mengaktifkan akaun Twitter barunya, Tiz Zaqyah sudah mengumpul lebih 2,000 pengikut dan ianya terus meningkat dari minit ke minit.

OHBULAN! harap, kali ini Tiz Zaqyah mengekalkan sahaja akaunnya ini. OHBULAN! rasa, peminat pun berpendapat yang sama, kan?