berita

Lensa Insta

[6] Foto Hi-Res Newborn Khaulah Az Azwar, Anak Diana Amir
5

[6] Foto Hi-Res Newborn Khaulah Az Azwar, Anak Diana Amir

March 17th, 2015 | by Ai
Semua sedia maklum bahawa Diana Amir telah pun selamat melahirkan bayi sulung pada 8 Mac yang lalu. Namun wajah bayi perempuan itu belum didedahkan sehinggalah semalam Diana berkongsi video anaknya ditahnikkan oleh seorang ustaz....
Diana Amir Terpaksa Kerja Kuat Demi Anak
14

Diana Amir Terpaksa Kerja Kuat Demi Anak

November 25th, 2014 | by Ai
Setiap wanita mengandung mengalami pelbagai alahan berbeza. Kadang-kadang perkara ni normal je tapi kesian juga pada mereka yang terkena alahan teruk dan pelik. Teringat dulu Scha Alyahya semasa di awal kehamilannya langsung tak...
Foto: Diana Amir Berani Berdiri Tepi Gaung Kalamunda Walaupun Hamil
1

Foto: Diana Amir Berani Berdiri Tepi Gaung Kalamunda Walaupun Hamil

October 29th, 2014 | by Noraniza
Kami ni memang menghidapi Akrofobia. Tak tahu apa tu Akrofobia? Akrofobia itu adalah perasaan perasaan takut seseorang dengan tempat tinggi. Jadi, bila tengok foto Diana Amir yang berdiri di tepi tebing Kalamunda setinggi 300...
Tahniah : Diana Amir Sah Mengandung Anak Pertama
8

Tahniah : Diana Amir Sah Mengandung Anak Pertama

August 14th, 2014 | by Ai
Wah, lama betul tak dengar cerita Diana Amir kan? Iyalah, sejak dia berkahwin, jarang nak nampak pelakon jelita ni berlakon. Busy menguruskan rumahtangga agaknya. Dalam diam, rupa-rupanya Diana Amir kini disahkan mengandung....
Foto Romantis Nabil & Diana Amir Bawa Pasangan Ke Paris #ibukotacinta
4

Foto Romantis Nabil & Diana Amir Bawa Pasangan Ke Paris #ibukotacinta

June 6th, 2014 | by Noraniza
Cemburu pula rasanya bila setiap hari akan ada sahaja selebriti yang akan memuat naik foto mereka di luar negara. Tidak kiralah untuk bekerja atau pun melancong, mereka tidak lokek untuk berkongsi pemandangan indah di negara...
Kenapa Pertikaikan Hubungan Halal? – Diana Amir Terkilan Dikatakan Sering Berkepit Dengan Suami
20

Kenapa Pertikaikan Hubungan Halal? – Diana Amir Terkilan Dikatakan Sering Berkepit Dengan Suami

May 2nd, 2014 | by Ai
Lumrah hidup sebagai pasangan suami isteri yang baru mendirikan rumahtangga, pastinya ingin selalu bersama dan tidak mahu berenggang. Baru-baru ini ada yang mendakwa Diana sering membawa suaminya ke lokasi penggambaran dan ke...