berita

Kini Trending

Situasi Mendebarkan Bila Tengok Bola VS Tengok Filem Mission Impossible. Betul Ke Tak?
0

Situasi Mendebarkan Bila Tengok Bola VS Tengok Filem Mission Impossible. Betul Ke Tak?

July 13th, 2018 | by Nurul
Belum pun habis demam raya, dah datang pulak demam FIFA World Cup. Kalau korang tengok kat kedai mamak, memang penuh la dengan peminat-peminat bola sepak ni. Bila pasukan yang diorang sokong tu berjaya jaringkan gol, memang riuh...
Rugi Bayar RM40 Juta Untuk Kos Penyiaran Piala Dunia 2018? Baca Penjelasan Lelaki Ini
0

Rugi Bayar RM40 Juta Untuk Kos Penyiaran Piala Dunia 2018? Baca Penjelasan Lelaki Ini

June 1st, 2018 | by Ash Nordin
Dalam masa beberapa minggu lagi kita akan menyambut hari raya aidilfitri dan pada masa yang sama, rakyat Malaysia pastinya sudah tidak sabar untuk menantikan perlawanan bola sepak tanpa henti yang akan berlangsung selama 30 hari,...
SKIP THIS AD ×