berita

[VIDEO] 10 Taktik Selamat Bila Datang Lambat Ke Pejabat

August 25th, 2017 | by megat syamim
Kini Trending

Masalah datang lambat ke pejabat bukanlah ni benda baru ya. Korang yang baca ni pun mesti pernah datang lambat jugak. Masa tulah macam-macam alasan kreatif yang korang bagi supaya bos atau kawan kerja tak bising.

Terbaru viral kisah seorang pekerja ni kantoi menipu bos untuk datang lambat. Sampai kena buang kerja dik oi. Haish!

Jadi, OhBulan! nak kongsikan 10 Taktik Selamat Bila Datang Lambat ke Pejabat yang mungkin korang atau kawan korang pernah buat. Bos please take note ya. Hehehe.

Haha adui penat nak melayan kerenah pekerja macam ni. Kreatif betul alasan dorang bila datang lambat. Tapi yang berkabung tu memang win! Haha.

 

PS: Kalau korang nak cuba teknik ni, ingat ya! Hanya 3 kali je mujarab.

The following two tabs change content below.

megat syamim

"Kadang-kadang kita kena lepaskan benda yang baik, untuk dapatkan yang lebih baik."