berita

[VIDEO] Bila Norman Hakim & Sharifah Aleeya Cuba Jawab Soalan UPSR. Berkerut Dahi Masing-Masing!

September 4th, 2019 | by megat syamim
Kini Trending

Bersempena musim peperiksaan UPSR yang berlangsung sepanjang minggu ini, team OHBULAN! dan MILO® telah mencabar Norman Hakim, Sharifah Aleeya dan dua orang lagi ibu bapa untuk menjawab soalan UPSR!

Dengar cerita, dorang naik pening kepala nak jawab soalan-soalan tu semua. Aik? Biar betul? Kata UPSR ni senang. Haa jom kita tengok gelagat dorang bila jawab soalan UPSR. Hahaha sumpah lawak weh!

Haha tak senang duduk dorang ni nak jawab soalan UPSR. Ada yang siap meniru lagi. Tapi, betul kata Sharifah Aleeya tentang pentingnya sarapan pagi untuk anak-anak.

Tak perlukan makanan yang fancy-fancy pun. Cukuplah sekadar roti, kaya dan secawan MILO® untuk memastikan anak-anak kekal aktif dan fokus dalam melakukan sesuatu aktiviti di waktu pagi.

Mulakan pagi anak korang dengan sarapan yang ringkas & berkhasiat

Dah jadi tanggungjawab ibubapa untuk pastikan anak-anak mendapat sarapan yang penuh khasiat bagi mereka kekal aktif dan fokus terutamnya bila menduduki ujian. Kalau nak lebih peka, bersarapanlah dengan MILO®!

Ia diperkaya dengan susu, malt dan koko serta vitamin dan mineral yang penting untuk membantu penghasilan tenaga dengan efisien.

Sahut cabaran musim peperiksaan dengan penuh tenaga! Semoga berjaya anak-anak!

The following two tabs change content below.

megat syamim

"Kadang-kadang kita kena lepaskan benda yang baik, untuk dapatkan yang lebih baik."