berita

[VIDEO] Duduk Rumah! – Jangan Sampai ‘Pak Abu’ Serang Rumah Korang Macam Ni!

March 27th, 2020 | by Danial
Video Popular

Hari ni dah masuk lebih seminggu kita menjalani Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Perintah ini bertujuan menghalang wabak Covid19 dari terus merebak.  Namun, apa yang mengecewakan masih ada segelintir masyarakat yang tak mematuhi perintah ini dan tak ambil perkara ni secara serius.

Dah tak pasal-pasal Pak Abu pun terpaksa turun padang untuk menasihati orang ramai tentang virus ni. Biar betul? Haa.. Korang tengok video ni dan nilailah sendiri.

Oh.. Lain rupanya cerita dia. Ini semua pasal Seman yang lonely ni lah. Nasib baiklah ada Pak Abu aka Ejen Ali. Setel masalah!

Tips memiliki rumah tanpa perlu risau

Dengan #InstaYours Homeownership Programme dari EcoWorld, korang boleh TINGGAL dulu di rumah idaman dan BELI kemudian! Sempat la kalau korang nak stabilkan kewangan dulu!

Tapi, apa yang paling best pasal program #InstaYours ialah:

1. Tiada downpayment – Hanya perlu bayar deposit 3 bulan untuk pindah rumah yang siap sedia selepas bank approval. Atau korang juga boleh pilih rumah under construction dengan jumlah deposit yang sama tanpa bayaran lain sehingga rumah itu siap dibina.

*Deposit 3 bulan akan dikembalikan

2. Lock-in harga market untuk tempoh 5 tahun – Sebagai contoh, harga market masa tahun korang start pindah adalah RM750,000 dan jika korang nak beli rumah tersebut pada tahun ke-4. Tapi, masa tu harga rumah tersebut dah naik sehingga RM980,000. Dengan program #InstaYours, korang dapat beli dengan harga rumah ketika tahun korang start pindah iaitu RM750,000.

3. Dapat insentif khas – Bila korang berminat untuk beli rumah tersebut pada tahun kedua atau ketiga, anda akan dapat insentif khas daripada EcoWorld.

4. Boleh beli rumah yang didiami – Tak perlu sakit kepala dengan additional cost nak pindah sini sana dan nak fikir interior design rumah macam mana pulak.

Untung? Jadi, jomlah sertai program #InstaYours dari EcoWorld ni. Jangan lepaskan peluang yang luar biasa macam ni! Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik SINI.

*Tertakluk pada Terma dan Syarat*