berita

[VIDEO] Ini Imaginasi Kanak-Kanak Bila Ditanya Tentang Malaysia Pada Masa Hadapan

May 10th, 2018 | by megat syamim
Kini Trending

Cuba korang tanya kanak-kanak zaman sekarang ni. Apa yang dorang fikirkan tentang Malaysia pada masa hadapan?

Hmm.. Mesti ada robot atau bangunan pencakar langit kan?

Haa tapi kena ingat! Zaman sekarang ni budak-budak dah pandai guna internet. Jadi pengetahuan dorang ni dah advance sikit berbanding kita zaman kanak-kanak dulu.

Untuk video kali ni admin nak share sikit apa yang sebenarnya kanak-kanak impikan untuk Malaysia pada masa akan datang. Jom kita tengok!

Hehe comel je tengok telatah adik-adik ni berimaginasi. Walaupun masih kanak-kanak, mereka tahu apa yang mereka mahukan untuk negara pada masa hadapan.

Haa kita yang dah dewasa ni, jangan pandang endah tak endah je tau pasal imaginasi kanak-kanak ni.

Kita kena didik dan bagi panduan untuk mereka capai apa yang mereka mahukan. Apa-apa pun semuanya adalah untuk masa depan negara kita. Ayuh kita bersama jadikan Malaysia Lebih Maju!

#okcun 

The following two tabs change content below.

megat syamim

"Kadang-kadang kita kena lepaskan benda yang baik, untuk dapatkan yang lebih baik."